سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41512 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دیدار منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان
    14 تیر 1396 - 15:57
    شناسه : 63474
    2

    به مناسبت 14تیرماه، روز شهرداریها و دهیاریها، منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، با حضور در دفتر کار مهندس سعید اگشته، شهردار لاهیجان، این روز را تبریک گفتند. به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، اعضای جدید شورای اسلامی شهر با حضور در ساختمان ستادی شهرداری از شهردار و مجموعه کارکنان صدیق […]

    پ
    پ

    منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان 1 - دیدار منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان - به
    به مناسبت 14تیرماه، روز شهرداریها و دهیاریها، منتخبین مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر، با حضور در دفتر کار مهندس سعید اگشته، شهردار لاهیجان، این روز را تبریک گفتند.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری لاهیجان به «بامردم»،، اعضای جدید شورای اسلامی شهر با حضور در ساختمان ستادی شهرداری از شهردار و مجموعه کارکنان صدیق و پرتلاش شهرداری لاهیجان با اهدای گل و لوح تقدیر، تجلیل بعمل آوردند.
    فرشید فقیه شجاعی، عضو دوره چهارم شورای اسلامی شهر و منتخب دوره پنجم، در این دیدار دوستانه، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهردار لاهیجان گفت: امروزه نقش شوراها و شهرداریها در اداره امور شهر، نقشی بی بدیل است و در صورت تعامل و همدلی خادمین مردم، شاهد توسعه همه جانبه شهر خواهیم بود.
    وی نامگذاری 14 تیر به عنوان روز شهرداریها و دهیاریها را اقدامی ارزنده دانست و افزود: امروز فرصتی است تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی شهردار لاهیجان و خادمان مردم در عرصه های مختلف شهری، آحاد جامعه با عملکرد مثبت و خدمات سازنده شهرداری آشنا شوند.
    لازم به ذکر است در این جلسه کلیه منتخبین دوره پنجم شورای اسلامی شهر لاهیجان به نامهای آقایان، فردادجنابی قدس، نقی شیخ شعربافان، رضا نصرتی، سعید طیران، آرمان پور یاسری، جواد نجار تمیزکار و فرشید فقیه شجاعی حضور داشتند.

    منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان 2 - دیدار منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان - به منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان 3 - دیدار منتخبین دوره پنجم شورای شهر با شهردار لاهیجان - به

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.