شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تعطیلی شنبه در دستور کار دولت نیست
    25 خرداد 1395 - 14:04
    شناسه : 7313
    0

    سخنگوی دولت اعلام کرد :تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست. به گزارش بامردم، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد : تا امروز سه میلیون و ٧٠٨ هزار تن گندم به ارزش ۴ هزار و ٧۴٩ میلیارد تومن از کشاورزان خریداری شده، از این رقم […]

    پ
    پ

    سخنگوی دولت اعلام کرد :تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.

    1_دکتر محمدباقر نوبخت

    به گزارش بامردم، محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد : تا امروز سه میلیون و ٧٠٨ هزار تن گندم به ارزش ۴ هزار و ٧۴٩ میلیارد تومن از کشاورزان خریداری شده، از این رقم بالغ بر ٢ هزار و ٩۴٠ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و خرید تضمینی گندم نسبت به پارسال ٢٢ درصد افزایش داشته است.

    سخنگوی دولت همچنین تصریح کرد: تعطیلی شنبه به جای پنج شنبه تا الان در دستور کار دولت نیست.

    وی همچنین درباره عزل شدن مدیران با حقوق نامتعارف گفت: قطعا اگر کسانی باشند که مشمول بخشنامه رییس جمهور باشند این امر اتفاق خواهد افتاد.

    سخنگوی دولت در واکنش به برخی اظهارات درباره تغییر کابینه و نهاوندیان تصریح کرد: اگر این مساله صحت داشت قبلا انجام شده بود و تکرار این اظهارات نشان می دهد که بیشتر گمانه زنی است.

    نوبخت درباره آخرین وضعیت کارخانه ارج نیز اعلام کرد: کارخانه ارج برای بانک ملی است و می تواند به سهم خود از تسهیلات ۱۶هزار میلیارد تومانی برای فعال سازی واحدهای صنعتی استفاده کند.

    ۶ خریدار داخلی و یک خریدار خارجی از ترکیه برای خرید ارج اعلام آمادگی کرده‌اند.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.