جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • با نگاه کردن به آی‌فون 8، آن را بی‌صدا کنید!
    19 مرداد 1396 - 17:38
    شناسه : 75490
    0

    اگر شایعات مطرح شده در مورد آی‌فون 8 صحت داشته باشد، این اسمارت‌فون از یک اسکنر لیزری سه بعدی برای تشخیص چهره بهره خواهد برد. این ویژگی، گام بسیار بزرگی در جهت بهبود و افزایش امنیت در پرچمدار اپل خواهد بود. ولی براساس اخبار جدیدی که از این گوشی منتشر شده، اسکنر سه بعدی موردنظر، […]

    پ
    پ

    اگر شایعات مطرح شده در مورد آی‌فون 8 صحت داشته باشد، این اسمارت‌فون از یک اسکنر لیزری سه بعدی برای تشخیص چهره بهره خواهد برد. این ویژگی، گام بسیار بزرگی در جهت بهبود و افزایش امنیت در پرچمدار اپل خواهد بود. ولی براساس اخبار جدیدی که از این گوشی منتشر شده، اسکنر سه بعدی موردنظر، ویژگی بیش از یک سیستم تشخیص چهره خواهد بود.

    iphone 8 concept2 - با نگاه کردن به آی‌فون 8، آن را بی‌صدا کنید! - 8

    با فرض اینکه اخبار منتشر شده درست باشند، به‌نظر می‌رسد آی‌فون 8 از یک ویژگی جذاب برخوردار است. این ویژگی، قابلیت خاموش کردن صدای نوتیفیکیشن‌ها در هنگام نگاه کردن کاربر به آن است. این بدین معنی بوده که تا زمانی‌که شما به صفحه آی‌فون 8 خود نگاه می‌کنید، صدای نوتیفیکیشن‌ها پخش نخواهد شد. این ویژگی در مواقعی که در هنگام کار با گوشی، تعداد زیادی نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید، بسیار مفید و کار‌آمد است.

    اگرچه نمی‌توان صحت این خبر را با قطعیت تایید کرد، ولی آنچه مسلم است این بوده که ویژگی موردنظر با استفاده از همان سیستم تشخیص چهره کار خواهد کرد. تا به امروز اخبار و شایعات بسیاری در مورد پرچمدار بعدی اپل منتشر شده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم که در روز رونمایی از آی‌فون 8، کدام‌یک از این شایعات واقعیت داشته‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.