شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر عزم جدی می خواهد و باید به صورت جدی پیگیری شود
    01 تیر 1395 - 12:45
    شناسه : 7861
    0

    فرمانداررودسر: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر عزم جدی می خواهد و باید به صورت جدی پیگیری شود و این نیاز به همکاری همه نهادهای مسئول جامعه دارد. به گزارش بامردم، فرماندار رودسر در همایشی که با حضور مسئولان ستاد مبارزه بامواد مخدر شهرستان و دهیاران بخش مرکزی با موضوع پیشگیری و مبارزه با موادمخدر […]

    پ
    پ

    ۲۰۱۶۰۶۱۹_۰۹۴۶۳۱

    فرمانداررودسر: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر عزم جدی می خواهد و باید به صورت جدی پیگیری شود و این نیاز به همکاری همه نهادهای مسئول جامعه دارد.

    به گزارش بامردم، فرماندار رودسر در همایشی که با حضور مسئولان ستاد مبارزه بامواد مخدر شهرستان و دهیاران بخش مرکزی با موضوع پیشگیری و مبارزه با موادمخدر برگزارشد اعلام نمود: اول تیر سالروز جهانی مبارزه بامواد مخدر است و مقوله اعتیادپدیده ای شوم است که درجامعه رشد نموده و هدف ما جلوگیری از گسترش آن بوده و امیدواریم روزی برسد که جامعه ای فاقد از اعتیاد داشته باشیم.

    نماینده عالی دولت درشهرستان رودسر ضمن اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ازطرف مقام معظم رهبری افزود: این نامگذاری بیانگراین است که باید سعی نمائیم درحیطه کاری خود، این بیان ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قراردهیم ایشان درتعریف اقتصاد مقاومتی فرمودند، اقتصاد مقاومتی اقتصادیست مبتنی بر استفاده از امکانات و داشته های درونی برای مقابله با فضاها و تحریم هایی که ممکن است کشور ما را تهدید کند.
    امیرجانبازی رودسری همچنین افزود: دربخش کشاورزی ، گردشگری،آموزشی وفرهنگی همه باید مقوله اقتصاد مقاومتی را جدی بگیریم همه مسئولان باید برای تحقق اقتصادمقاومتی در جامعه تلاش و کوشش نمایند .
    وی یاد آور گردید: یکی از داشته ها و امکانات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نیروی انسانی و سرمایه انسانی است که داریم و مادامی که بتوانیم از نیروی انسانی به نحوی درست و شایسته استفاده کنیم، امید به موفقیت خواهیم داشت.
    وی خاطر نشان کرد : نیروی انسانی سالم و پویا و به دور از هرگونه آلودگی های اجتماعی، آلودگی هایی که به اشکال مختلف می تواند جامعه را تحت تاثیر قرار بدهد در رشد و توسعه جامعه بسیار موثر می باشد .
    جانبازی رودسری درادامه به نقش خانواده در جامعه اشاره نمود و گفت: نظام و تحکیم نهاد خانواده به عنوان کوچکترین و مهمترین واحد جامعه بعد از فرد نقش بسیار موثر و مهمی در مباحث اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی مثل اعتیاد را دارد .
    وی همچنین ضمن تقدیر وتشکر ازفعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد :همه دستگاه ها ومسئولان حوزه شهری و روستایی برای مقابله با این پدیده بصورت جدی پیگیر باشند و تحکیم نظام خانواده موثرترین راه مقابله با پدیده اعتیاد در جامعه می باشد .
    امیرجانبازی رودسری اظهارداشت: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر عزم جدی می خواهد و باید به صورت جدی پیگیری شود و این نیاز به همکاری همه نهادهای مسئول جامعه دارد و من ازطرف خودم ازهمه مسئولانی که دراین مقوله گام برمی دارند تقدیر وتشکرمی نمایم و از همه مسئولان می خواهم که با حضور و شرکت درجلسات روشنگری خانواده ها را با موضوع آشنا نمایند .
    ایشان درپایان افزود: باید تمام تلاش مان را بکار بگیریم و با فرهنگ سازی مناسب از رواج اعتیاد به مواد مخدر در جامعه جلوگیری نمائیم .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.