سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41508 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش 95 درصدی اعتبار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آستانه‌اشرفیه
    03 شهریور 1396 - 17:23
    شناسه : 80176
    1

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از افزایش 95 درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»،  مهندس رحیم حیدری  بمناسبت هفته دولت پیش از خطبه های نماز جمعه آستانه اشرفیه، اظهار داشت: هفته دولت که به یمن شهادت شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است، فرصتی مغتنمی برای ارائه‌ی […]

    پ
    پ

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از افزایش 95 درصدی سرمایه گذاری بخش خصوصی و اعتبار در این شهرستان خبر داد.

    رحیم حیدری - افزایش 95 درصدی اعتبار و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آستانه‌اشرفیه - آستانه اشرفیه

    به گزارش «بامردم»،  مهندس رحیم حیدری  بمناسبت هفته دولت پیش از خطبه های نماز جمعه آستانه اشرفیه، اظهار داشت: هفته دولت که به یمن شهادت شهیدان رجایی و باهنر نامگذاری شده است، فرصتی مغتنمی برای ارائه‌ی گزارش عملکرد خادمین نظام اسلامی به مردم عزیز کشورمان می باشد.

    وی با بیان اینکه «همه امور مردم مربوط دولت به معنای عام خود می‌باشد»، گفت: امسال شاهد افتتاح پروژه های کاربردی و مهمی در شهرستان آستانه اشرفیه می باشیم، یکی از پروژه های افتتاحی امسال که در عین حال بسیار مهم است، افتتاح ایستگاه هواشناسی آستانه اشرفیه می باشد.

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه گزارشی از عملکرد خود در فرمانداری ارائه کرد و افزود: امسال در بخش خصوصی 95 درصد افزایش سرمایه‌گذاری و اعتبار را در شهرستان شاهد بودیم.

    نماینده عالی دولت در شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه «دولت در حوزه اقتصادی توانست تورم ۴۵٪ را به ۱۰٪ برساند» تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست خارجی توانست دیوار ایران هراسی را بسیار کوتاه کند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.