جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چای سمی‌ات رو بخور برو تو استخر بمیر، فکر کنند تو استخر سکته کردی مُردی!
    29 شهریور 1396 - 20:33
    شناسه : 89314
    0

    «چای سمی‌ات رو بخور برو تو استخر بمیر، فکر کنند تو استخر سکته کردی مُردی» این جملات بیان شده در یکی از سکانس‌های گسل بود. جملاتی که یکی از شخصیت‌های منفی، به یک شخصیت منفی دیگر ابراز می‌کند. سریال تلویزیونی «گسل» به کارگردانی آقای علیرضابذرافشان و تهیه‌کنندگی آقای محسن چگینی از شبکه یک سیما پخش […]

    پ
    پ

    گسل - چای سمی‌ات رو بخور برو تو استخر بمیر، فکر کنند تو استخر سکته کردی مُردی! - استخر

    «چای سمی‌ات رو بخور برو تو استخر بمیر، فکر کنند تو استخر سکته کردی مُردی» این جملات بیان شده در یکی از سکانس‌های گسل بود. جملاتی که یکی از شخصیت‌های منفی، به یک شخصیت منفی دیگر ابراز می‌کند.

    سریال تلویزیونی «گسل» به کارگردانی آقای علیرضابذرافشان و تهیه‌کنندگی آقای محسن چگینی از شبکه یک سیما پخش شد

    گسل درباره معاون وزیری است که به همراه محافظش درگیر داستان‌های عجیب و غریبی می‌شود. این مجموعه تا حدودی با مسائل سیاسی و اجتماعی شوخی کرده و به گفته سازندگان آن با روی باز مدیران سیما هم همراه شده است.

    «چای سمی‌ات رو بخور برو تو استخر بمیر، فکر کنند تو استخر سکته کردی مُردی» این جملات بیان شده در یکی از سکانس‌های گسل بود. جملاتی که یکی از شخصیت‌های منفی، به یک شخصیت منفی (یا خاکستری) دیگر ابراز می‌کند. بلافاصله پس از پخش این قسمت از گسل، تعدادی از رسانه‌ها به سکانس مورد نظر پرداخته و این بخش را یک سکانس کاملاً سیاسی عنوان کردند. تحلیلی که با توجه به برخی دیالوگ‌های قبلی گسل و همچنین شباهت آن با یکی از حوادث مهم سیاسی سال قبل، این گمانه‌زنی را تقویت می‌کرد که نویسندگان و کارگردان این سریال، منظورشان اشاره به همان اتفاق بوده است.

    محسن چگینی تهیه‌کننده گسل، در گفت‌وگوی کوتاه با «صبح‌نو» از چنین برداشتی از این سکانس ابراز تعجب و اعلام کرد که از برداشت سیاسی رسانه‌ها بی‌خبر است. او درباره این حاشیه صحبت بیشتری نکرد و ترجیح داد که مدیران سیما دراین‌باره اظهارنظر کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.