شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سخنان ترامپ، نیروهای ایران اسلامی را متّحد تر کرد | مردم یک‌صدا به حمایت از سپاه برخاستند
    23 مهر 1396 - 0:19
    شناسه : 96737
    1

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار لاهیجان عصر روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود آموزشکده شهید رجایی گفت: سخنان سخیف و بی خردانه رییس جمهوری آمریکا، همدلی و وحدت بین همه نیروهای ایران اسلامی را بیشتر کرد. سید محمد احمدی افزود: همه پنج عضو برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) فرانسه، آلمان، […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۷ ۱۰ ۱۴ ۲۰ ۱۰ ۳۲ - سخنان ترامپ، نیروهای ایران اسلامی را متّحد تر کرد | مردم یک‌صدا به حمایت از سپاه برخاستند -

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ فرماندار لاهیجان عصر روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدیدالورود آموزشکده شهید رجایی گفت: سخنان سخیف و بی خردانه رییس جمهوری آمریکا، همدلی و وحدت بین همه نیروهای ایران اسلامی را بیشتر کرد.

    سید محمد احمدی افزود: همه پنج عضو برجام (برنامه جامع اقدام مشترک) فرانسه، آلمان، روسیه، انگلستان ، نماینـده عـالی اتحادیـه اروپـا و چین سخنان این انسان بی خرد را نقض کردند.

    وی خاطرنشان کرد: این امر به واسطه شجاعت مردم ایران، وحدت و همدلی و رهبری مدیر، مدبر و با شهامت که از همه ما حفظ و حراست می کند محقق شده است.

    وی اظهارداشت: بعد از آن سخنان بیهوده رییس جمهور آمریکا، #رییس_جمهور کشور ایران چه قاطعانه و خونسردانه سیاست های ایران را تبیین کردند و وحدت و همدلی بین همه نیروهای ایران اسلامی اعم از نظامی، انتظامی، سپاه، ارتش دلاور و دولت و مجلس قوه قضائیه و در راس آن ولایت مطلقه فقیه ایجاد شد و این تیری است به چشمان کسانی که نتوانستند نزدیک چهل سال به قدرت مردم ایران پی ببرند.

    احمدی این سخنان را بازخورد سخنان سخیف و تکراری محاسبات سرمایه داری و مشاوران آقای ترامپ که متن را در اختیارش قرار داده اند دانست و گفت: رییس جمهوری نادانی که به مردم ایران توهین کرد و حتی به تاریخ مراجعه نکرده است تا اسم خلیج فارس را براساس داشته های و داده های تاریخی و جغرافیایی به درستی به زبان بیاورد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با اشاره به گزافه گویی های ترامپ در رابطه با سپاه پاسداران، اظهار کرد: پس از گزافه‌گویی‌های آمریکا درباره سپاه پاسداران و اتهام تروریستی بودن آن، مردم یک‌صدا به حمایت از سپاه برخاستند و کمپین ” من یک سپاهی‌ام ” را به راه انداختند، امروز آمریکا با دخالتها و گزافه‌گویی‌هایش تبدیل به منفورترین چهره جهان شده است.

    وی در پایان به دانشجویان جدیدالورود توصیه کرد: شغل را در پشت میز نشینی نبینند و در این دانشکده با مهارت و با فن و حرفه آشنا خواهند شد که این علوم برای ایجاد اشتغال و کار آنها بسیار مهم و تاثیر گذار خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.