جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استفاده از نیروهای مرکز انتظامی در طرح دریا
    23 تیر 1395 - 18:57
    شناسه : 9721
    0

    رئیس مرکز انتظامی پلیس پیشگیری گفت: نیروهای مرکز انتظام پلیس پیشگیری در طرح سالم سازی سواحل خزر به کار گرفته می شوند. به گزارش بامردم، سردارسیروس فتحی در جلسه ساماندهی طرح دریا با اشاره به فلسفه وجودی تاسیس مرکز انتظام در نیروی انتظامی، گفت: مرکز انتظام از معاونت های تخصصی پلیس پیشگیری ناجا است، که […]

    پ
    پ

    دریا

    رئیس مرکز انتظامی پلیس پیشگیری گفت: نیروهای مرکز انتظام پلیس پیشگیری در طرح سالم سازی سواحل خزر به کار گرفته می شوند.

    به گزارش بامردم، سردارسیروس فتحی در جلسه ساماندهی طرح دریا با اشاره به فلسفه وجودی تاسیس مرکز انتظام در نیروی انتظامی، گفت: مرکز انتظام از معاونت های تخصصی پلیس پیشگیری ناجا است، که از سال 1382 براساس نیازهای نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت در سطح تهران بزرگ تحت عنوان نگهبان محله و سرایدار ، کار خود را آغاز کرد.

    وی با اشاره به موفقیت این طرح و تهیه شیوه نامه اجرایی و ارائه آن به ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب طرح در برنامه چهارم توسعه خبر داد و افزود: پس از تصویب آیین نامه شرکت انتظام در سال 1388 فرمان اجرایی آن از سوی فرمانده معظم کل قوا صادر شد.

    رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا از فعالیت 600 موسسه و شرکت انتظام در سطح کشور با 55 هزار نیروی رسمی و 75 هزار نیروی غیررسمی خبر داد و افزود: با فعالیت این موسسات طی چند سال اخیر گام موثری در راستای نظم و امنیت پایدار در جامعه برداشته شده است.

    سردار فتحی از آمادگی تعداد زیادی از این موسسات برای فعالیت در سایر کشورها در مناسبت های خاص خبر داد و افزود: با توجه به توانمندی این موسسات از همه ظرفیت های آن در سطح کشور استفاده نمی شود.

    وی از به کارگیری دو گروه نگهبان در شرکت های انتظام خبر داد و گفت: گروه اول مجهز به سلاح گرم هستند و گروه دوم تحت عنوان مراقب، از تجهیزات اولیه دفاعی برخوردارند.

    رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا یکی از مکان های قابل استفاده از نیروهای شرکت انتظام را سواحل دریا و طرح های سالم سازی اعلام کرد و افزود: استان مازندران با توجه به مسافر خیز بودن و حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور، ضرورت برقراری نظم و امنیت در سواحل این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

    فتحی ادامه داد: این آمادگی و توانمندی در موسسات و شرکت های انتظام وجود دارد تا در راستای برقراری نظم وامنیت در سواحل دریا و طرح های سالم سازی حضور فعال داشته باشد.

    سردار فتحی از آمادگی مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا در ارتباط با رفع موانع و چالش ها در به کارگیری نیرو و نگهبان محله در استان خبر داد و افزود: تلاش شده تا با محوریت پلیس پیشگیری ، نیروهای بسیجی آموزش دیده جذب و در موسسات و شرکت های انتظام به کارگیری شوند.

    گفتنی است، این جلسه با حضور سردار “سیروس فتحی” رئیس مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا،”علی یونسی” معاون سیاسی امنیتی استاندار، سردار” سید محمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان، معاونان و روسای پلیس های تخصصی و فرمانداران شهرستان های ساحلی استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.
    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.