جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41452 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا معرفی شد
    25 تیر 1395 - 22:05
    شناسه : 9979
    0

    آیین معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد. به گزارش بامردم، «ابراهیم طاهرنژاد» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این مراسم، اظهار کرد: خادمان در بنیاد شهید به یک اصولی اعتقاد دارند که در رأس آن رضای خداوند متعال قرار دارد. وی اخلاص، لیاقت […]

    پ
    پ

    آیین معارفه رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار شد.

    به گزارش بامردم، «ابراهیم طاهرنژاد» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در این مراسم، اظهار کرد: خادمان در بنیاد شهید به یک اصولی اعتقاد دارند که در رأس آن رضای خداوند متعال قرار دارد.

    وی اخلاص، لیاقت و احترام به خانواده های شهدا و ایثارگران را سه شاخصه مهم در مدیران فعال این حوزه برشمرد و ادامه داد: مدیرانی را که به این شاخصه ها پایبند نباشند، موفق نخواهند شد.

    طاهر نژاد در ادامه، فعالیت درحوزه فرهنگ و شهادت را از نیازهای اصلی کشور عنوان کرد و افزود: خدمت به ایثارگران باید در رأس عملکرد همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرد.

    وی از بیکاری و اشتغال به عنوان دو معضل جامعه کنونی کشور نام برد و خاطر نشان کرد: این معضل نیز در میان خانواده های ایثارگران وجود دارد و بدون توجه به نحوه زندگی آنان، نمی توان در خصوص شرایط زندگی این قشر قضاوت کرد.

    وی در پایان، هم عقیده بودن مدیران با آرمان های شهدا و امام راحل را تنها عامل هموار کننده راه برای خدمت صادقانه و خالصانه دانست و تصریح کرد: برگزاری جلسات شورای مشورتی شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا و بازسازی مزار شهدا باید به شکل مداوم در دستور کار قرار گیرد.

    وحید پورحضرت، معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار آستارا در این مراسم با اشاره به اینکه بنیاد شهید یک نهاد انقلابی است، اظهار کرد: این نهاد وظیفه ای بسیار بزرگ را در سطح کشور دارد.

    وی خدمت به شهدا را از بزرگترین افتخاراتی برشمرد که نصیب هر فرد می شود و افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی آستارا، مردم این خطه شناخت کاملی را در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت دارند.

    پورحضرت حضور شهروندان در آیین ها و یادواره های مرتبط با این قشر را دلیلی محکم بر این شناخت عنوان کرد و یادآور شد: مجموعه فرمانداری تعاملی ویژه را در اجرای برنامه های پیشنهادی بنیاد شهید داشته است و این تعامل همچنان ادامه دارد.

    در پایان این مراسم از زحمات «ایرج غنی پور»، رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگان شهرستان تجلیل به عمل آمد و «حجت الاسلام و المسلمین اصغر ابراهیمی» به سمت ریاست جدید این بنیاد معرفی شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.