سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
پرداخت بیش از ۳۱ میلیارد تومان به مستمری بگیران تامین اجتماعی رودسر
26 تیر 1395 ساعت: 20:16
شناسه : 10054
2

رئیس اداره تامین اجتماعی رودسر از پرداخت بیش از ۳۱۹ میلیارد ريال به مستمری بگیران تامین اجتماعی رودسر در مدت یکسال گذشته خبر داد.  با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی به آمار بیمه شدگان ، مستمری بگیران و افراد بیمه شده و مستمری بگیر اشاره و اظهار کرد: ۱۰ درصد را بیمه شدگان اصلی ، ۳۲ […]

پ
پ

رئیس اداره تامین اجتماعی رودسر از پرداخت بیش از ۳۱۹ میلیارد ريال به مستمری بگیران تامین اجتماعی رودسر در مدت یکسال گذشته خبر داد.

30852 با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی به آمار بیمه شدگان ، مستمری بگیران و افراد بیمه شده و مستمری بگیر اشاره و اظهار کرد: ۱۰ درصد را بیمه شدگان اصلی ، ۳۲ درصد تبعی بیمه شده مستمری بگیر و سه درصد را مستمری بگیران بازنشسته تشکیل می دهند.

وی جمعیت شهرستان رودسر در دو حوزه عمل شعبه ( بخش مرکزی و رحیم آباد) را بیش از ۱۱۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۴۵ درصد جمعیت مذکور زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.

رئیس اداره تامین اجتماعی رودسر با اشاره به پرداخت کمک های کوتاه مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران تصریح کرد: این کمک ها در قالب کمک هزینه ازدواج ، هزینه کفن و دفن ، پروتز  اروتز، کمک بارداری، غرامت دستمزد و بیمه بیکاری برای یک هزار و ۹۷۵ نفر بیش از ۲۵ میلیارد و ۷۰۷ میلیون ريال پرداخت شده است.

وی پرداخت کمک های بلند مدت به مستمری بگیران اعم از بازنشستگان ، از کار افتادگان و بازماندگان را از دیگر فعالیت های عملکردی این سازمان اعلام و خاطر نشان کرد: به ۱۳ هزار و ۸۳۴ نفر بیش از ۳۱۹ میلیارد ريال مستمری پرداخت شده است.

پورقربان با اشاره به بخشودگی حق بیمه کارگران از سوی دولت گفت: امیدواریم سهمیه های جدید کارگران ساختمانی هر چه زودتر اعلام و آنها از مزایای این طرح بهره مند شوند.

گفتنی است که سازمان تامین اجتماعی سازمانی است که با قشر عظیمی از افراد جامعه ارتباط داشته و امنیت و آرامش را برای آنها به ارمغان می آورد.بدین منظور به پاس ارج نهادن به جایگاه این سازمان از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه هر سال به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

رصد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.