سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
اعمال جریمه نقدی برای پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون/ ترافیک متراکم در ۳ محور گیلان
27 تیر 1395 ساعت: 14:17
شناسه : 10079
2

فرمانده پلیس‌راه گیلان پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون را اقدامی ضدفرهنگی خواند و گفت: در قانون جدید تخلفات رانندگی پرتاب زباله به بیرون ۳۰ هزار تومان جریمه دارد. به گزارش بامردم، مهیار رستگار امروز با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد. […]

پ
پ

مهیار-رستگار-400x300

فرمانده پلیس‌راه گیلان پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون را اقدامی ضدفرهنگی خواند و گفت: در قانون جدید تخلفات رانندگی پرتاب زباله به بیرون ۳۰ هزار تومان جریمه دارد.

به گزارش بامردم، مهیار رستگار امروز با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های گیلان اظهار کرد: اکنون تمام محورها باز است و محدودیت ترافیکی وجود ندارد.

وی افزود: در بزرگراه‌های رشت‌ـ‌لاهیجان، رشت‌ـ‌انزلی و رشت‌ـ‌فومن ترافیک متراکم بوده و رانندگان با صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان با اشاره به گردشگرپذیری این استان، تصریح کرد: گیلان استان گردشگرپذیر بوده و ویژگی آن برخورداری از طبیعت زیبا و شرایط خاص راه است.

وی آلوده کردن محیط زیست به‌ویژه در حاشیه‌ راه‌ها را اقدامی ناپسند خواند و گفت: پرتاب زباله از داخل خودرو به حاشیه جاده اقدامی زشت و ضدفرهنگی است.

رستگار با تأکید بر اینکه پلیس با این حرکت ضدفرهنگی برخورد می‌کند، خاطرنشان کرد: در قانون جدید تخلفات رانندگی در صورت مشاهده پرتاب زباله از داخل خودرو به بیرون مبلغ ۳۰ هزار تومان راننده متخلف جریمه می‌شود.

وی اعمال جریمه نقدی را در راستای حمایت از محیط زیست عنوان کرد و یادآور شد: از رانندگان می‌خواهیم با عدم پرتاب زباله به حاشیه راه‌ها، در حفظ محیط زیست همکاری کنند.

فرمانده پلیس راه گیلان به موتورسواران نیز توصیه کرد تا استفاده از کلاه ایمنی به هنگام راندن موتور را مورد توجه قرار دهند و متذکر شد: ۴۰ درصد حوادث رانندگی منجر به فوت مربوط به موتورسواران است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.