سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
استاندار گیلان تعامل خوبی با رسانه ها دارد/ برخی از صاحبان قلم و رسانه دنبال تصفیه حساب شخصی هستند
27 تیر 1395 ساعت: 14:34
شناسه : 10083
1

نماینده مردم استانه در مجلس با اشاره به این نکته که برخی از صاحبان قلم و رسانه دنبال تصفیه حساب شخصی هستند، ابراز کرد: این رفتار در شأن رسانه ها نیست. به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در رابطه با اظهارات استاندار گیلان و واکنش منفی برخی رسانه ها، اظهار کرد: رسانه ها یک رسالتی دارند […]

پ
پ

قربانی1

نماینده مردم استانه در مجلس با اشاره به این نکته که برخی از صاحبان قلم و رسانه دنبال تصفیه حساب شخصی هستند، ابراز کرد: این رفتار در شأن رسانه ها نیست.

به گزارش بامردم، محمد حسین قربانی در رابطه با اظهارات استاندار گیلان و واکنش منفی برخی رسانه ها، اظهار کرد: رسانه ها یک رسالتی دارند که مبتنی بر صداقت و شفافیت پیام رسانی است و این رسالت اگر در جای خود مورد استفاده قرار بگیرد، بهترین نقش رسانه ایفا می شود.

وی با تاکید بر اینکه  متاسفانه نه تنها در گیلان بلکه در تمام نقاط کشور برخی از دوستان صاحب تریبون و قلم نقش و رسالت اصلی خود در خبررسانی از یاد برده اند، اضافه کرد: این موضوع ناشی از زد و بندهای سیاسی و وام دار بودن به جریانات سیاسی خاص است.

نماینده مردم استانه در مجلس با اشاره به این نکته که برخی از صاحبان قلم و رسانه دنبال تصفیه حساب شخصی هستند، ابراز کرد: این رفتار در شأن رسانه های گیلانی و کشوری نیست.

قربانی با بیان این نکته که باور داریم استاندار گیلان یک چهره علمی است و تا به امروز تعامل خوبی با رسانه ها داشته است، اظهار کرد: برخی ها می خواهند شکست های خود را از طریق زبان رسانه مطرح کنند و این رفتارهای رسانه ای به صلاح نیست.

کاسپین

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.