سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43629 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
اعلام وصول استیضاح شهردار رشت با ۶ امضاء
27 تیر 1395 ساعت: 14:36
شناسه : 10085
1

طرح استیضاح شهردار رشت با ۶ امضاء اعلام وصول شد. به گزارش بامردم، به دنبال عدم قانع شدن ۷ عضو  شورای شهر رشت نسبت به پاسخگوئی شهردار رشت در جلسه هفته گذشته شورا نامه استیضاح شهردار توسط ۶ عضو شورا  تقدیم هیات رئیسه شد و در جلسه امروز عصر شورا اعلام وصول می شود. قرار […]

پ
پ

ثابت قدم

طرح استیضاح شهردار رشت با ۶ امضاء اعلام وصول شد.

به گزارش بامردم، به دنبال عدم قانع شدن ۷ عضو  شورای شهر رشت نسبت به پاسخگوئی شهردار رشت در جلسه هفته گذشته شورا نامه استیضاح شهردار توسط ۶ عضو شورا  تقدیم هیات رئیسه شد و در جلسه امروز عصر شورا اعلام وصول می شود.

قرار است نامه استیضاح دکتر سید محمد علی ثابت قدم طی امروز و فردا به وی ابلاغ شود و شهردار طی ده روز فرصت دارد در صحن شورا حاضر شده و بار دیگر از خود دفاع کند.

این دومین بار  است که در شورای چهارم رشت  نسبت به استیضاح شهردار اقدام می کنند. قبل از این محمد ابراهیم خلیلی که از ۱۴ مهر به عنوان شهردار رشت انتخاب شده بود در ۲۲ مهر سال ۹۳ با ده رای اعضای شورا برکنار شده بود. دکتر ثابت قدم نیز در بهمن سال ۹۳ به عنوان شهردار انتخاب و از ۲۴ بهمن فعالیت خود را آغاز کرد.

گفتنی است برای رای عدم اعتماد به شهردار رشت نیاز به دو سوم رای اعضای شورا می باشد.

گیل خبر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.