سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43637 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2452×
دستاوردهای بخش های مختلف در گیلان، از نگاه تیز بین مردم قدر شناس بدور نخواهد ماند
28 تیر 1395 ساعت: 15:21
شناسه : 10201
1

اکنون توجه و نگاه استاندار محترم در آخرین سال دور اول تلاش های صادقانه دولت حول محور اشتغال و ترمیم زیر ساخت های اقتصادی استان گیلان است که در این راه، توفیقات بسیاری صورت گرفته و پیش بینی می شود که قطار توسعه به سرعت در گیلان پیش رود. به گزارش بامردم، به مناسبت هفته […]

پ
پ

محمد احمدی فرماندار لاهیجان (3)

اکنون توجه و نگاه استاندار محترم در آخرین سال دور اول تلاش های صادقانه دولت حول محور اشتغال و ترمیم زیر ساخت های اقتصادی استان گیلان است که در این راه، توفیقات بسیاری صورت گرفته و پیش بینی می شود که قطار توسعه به سرعت در گیلان پیش رود.

به گزارش بامردم، به مناسبت هفته تامین اجتماعی جمعی از مدیران این دستگاه در لاهیجان با سید محمد احمدی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کردند. احمدی در ابتدای این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته به مدیران و کارکنان تامین اجتماعی، این سازمان را مردم نهاد و با رویکردی مبتنی بر تامین نیاز های درمانی و بازنشستگی اقشار مختلف جامعه دانست و از خدمات مدیران و دست اندرکاران تامین اجتماعی تقدیر و تشکر نمود.
نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر امید در طول سه سال گذشته، بیان داشت: در سال 92 مردم قدرشناس ایران به وعده های دکتر روحانی به عنوان یک تفکر اعتدال و امید رای دادند که این رویه تا به امروز در میان دولت و مردم نمایان است و رنگ جدی تری به خود گرفته است. سید محمد احمدی در ادامه این نشست خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم امت خود را به اعتدال و میانه روی توصیه می فرمایند و در  آیه 143 سوره بقره می فرمایند: و ما بدینسان شما را امتی معتدل و میانه رو قرار دادیم تا در میان مردم گواه باشید، چنانکه رسول با رفتارهای معتدل و نیکوکاری خود بر درستی راه شما گواه است.
احمدی بیان داشت: در دولت تدبیر و امید خدمت رسانی به همه اقشار جامعه مورد هدف است و تمامی مدیران به عنوان خادمان واقعی مردم بدنبال تلاش و کوشش بیشتر در اعتلای نام بلند ایران و جمهوری اسلامی ایران هستند. این مسئول تصریح کرد:  در سطح بین المللی و ملی شاهد توفیقات بسیار ارزشمندی از سوی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت بودیم که دستاوردهای فراوانی از جمله برجام و موفقیت های پسا برجام، کنترل تورم، توجه به خواسته های به حق مردم مانند اشتغال و راه اندازی واحدهای صنعتی علیرغم وجود مشکلات و تحریم های ظالمانه دولت های غربی بودیم که از جمله آنها بود.
وی گفت: همه این دستاوردها با عنایات و رهنمودهای داهیانه و ویژه رهبر معظم انقلاب، در سایه عقلانیت، اعتدال و امید بوجود آمد که جای تقدیر و تشکر فراون دارد. فرماندار لاهیجان در ادامه به دستاوردهای دیگر دولت تدبیر و امید در خصوص توجه به معیشت مردم و توجه به نخبگان علمی و بارور کردن اندیشه های علمی جوانان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: اگر تلاش های شبانه روزی دکتر روحانی و تیم پرتلاش دولت نبود، شاید مشکلات کشور افزوده تر می شد و امروز شاهد این همه شکوفایی اقتصادی و علمی نبودیم.
احمدی در ادامه این گفتگو به دستاوردهای دولت محترم در استان ، با درایت و ژرف اندیشی دکتر نجفی استاندار گیلان اشاره نمود و بیان داشت: دکتر نجفی به عنوان فرزندی از دیار میرزا کوچک خان و با درایت و تجارب ارزشمندی که در سطوح عالی دارند توانستند با استفاده از خرد جمعی و با استفاده از همه ظرفیت های استان و تشکیل کارگروه رفع موانع تولید و جذب سرمایه گذاران در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی قدم های قابل ملاحظه ای بردارند که از جمله آنها پرداخت 1500 میلیارد تومان  تسهیلات به واحدهای تولیدی است.
وی تاکید کرد: خصوصا در رونق فضای کسب و کار و رفع موانع تولید در استان و همچنین حمایت ویژه از سرمایه گذاران و سرکشی های به موقع و مناسب در 16 شهرستان استان گیلان و با استفاده و تعامل همه جانبه با دولت محترم تدبیر و امید افق توسعه استان را عینیت بخشیده و در این خصوص به توفیقات بسیاری دست یافته اند. این مسئول در ادامه گفت: هرچند باتوجه به شناختی که از مردم اقصی نقاط گیلان دارم توجه به همه دستاوردهای بخش های مختلف اقتصادی و اجتماعی از نگاه تیز بین و شعور توام با آگاهی مردم قدر شناس گیلان بدور نمانده و نخواهد ماند.
فرماندار لاهیجان تاکید ورزید: اکنون توجه و نگاه استاندار محترم در آخرین سال دور اول تلاش های صادقانه دولت حول محور اشتغال و ترمیم زیر ساخت های اقتصادی استان گیلان است که در این راه، توفیقات بسیاری صورت گرفته و پیش بینی می شود که قطار توسعه به سرعت در گیلان پیش رود.
وی در خاتمه گفت: نمی توان کارهای ارزشمند را دید و چشم پوشی کرد؛ هرچند ممکن است برخی در این فضای سیاسی به دنبال تضعیف دولت محترم تدبیر و امید باشند اما یقین بدانند که پشتوانه این دولت و مردم علی الخصوص در گیلان، مردم قدر شناسی هستند که هشت هزار لاله گلگون کفن را تقدیم انقلاب و نظام نموده اند و نیک می دانیم که همه مدیران و قوای مقننه و مجریه و هدایت های پدر معنوی استان گیلان حضرت آیت الله قربانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم رشت برای پیشرفت، آبادانی و توسعه همه جانبه جای جای استان گیلان راهگشا خواهد بود.

شکوفه های زیتون

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.