سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43637 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2452×
هزینه در هنر سرمایه گذاری در حوزه شهروندی است
29 تیر 1395 ساعت: 0:46
شناسه : 10212
1

شهردار لاهیجان درباره تئاتر خیابانی شهروند گفت: هزینه در حوزه هنر، سرمایه گذاری در حوزه شهروندی است. به گزارش بامردم، سعید آگشته شهردار لاهیجان در نشست شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: در تمام دنیا از هنرهای تجسمی و هنرهایی که در تعامل با مردم هستند در شهرها استفاده می کنند. […]

پ
پ

سعید آگشته شهردار لاهیجان (2)

شهردار لاهیجان درباره تئاتر خیابانی شهروند گفت: هزینه در حوزه هنر، سرمایه گذاری در حوزه شهروندی است.

به گزارش بامردم، سعید آگشته شهردار لاهیجان در نشست شورای سیاست گذاری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: در تمام دنیا از هنرهای تجسمی و هنرهایی که در تعامل با مردم هستند در شهرها استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه در تئاتر خیابانی ارتباط مستقیم با مردم وجود دارد، اظهار کرد: این جشنواره به همین دلیل پایه گذاری شده است و باعث شده که شهر لاهیجان در کشور به عنوان یکی از شهرهای تاثیرگذار در تئاتر خیابانی کشور شناخته شود.

شهردار لاهیجان با بیان اینکه بر اساس اعتقاد باطنی اعلام می کنم هزینه در حوزه هنر سرمایه گذاری در حوزه شهروندی است، افزود: امیدوارم با حمایت مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان آن ها در گیلان، جشنواره امسال پر بار تر از دوره های گذشته برگزار شود.

هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان، نیمه دوم شهریور ماه امسال در این شهر برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.