سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43637 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2452×
شناسایی ۳۰۰ نقطه حادثه خیز دریای خزر
29 تیر 1395 ساعت: 11:49
شناسه : 10225
2

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان این‌که حدود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز دریا در استان شناسایی شده است، گفت: باید تمهیدات لازم درخصوص ممانعت استفاده از آنها صورت گیرد. به گزارش بامردم، در نشست شورای برنامه ریزی، با اشاره به آمار فراوان غرق شدگان امسال در مناطق حادثه خیز دریای خزر، خواستار اطلاع رسانی مناسب تر صدا و سیمای مرکز استان […]

پ
پ

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان این‌که حدود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز دریا در استان شناسایی شده است، گفت: باید تمهیدات لازم درخصوص ممانعت استفاده از آنها صورت گیرد.

به گزارش بامردم، در نشست شورای برنامه ریزی، با اشاره به آمار فراوان غرق شدگان امسال در مناطق حادثه خیز دریای خزر، خواستار اطلاع رسانی مناسب تر صدا و سیمای مرکز استان و نهادهای ذیربط در راستای هشدار به همشهریان گیلانی و مسافران درخصوص اجتناب از شنا کردن در خارج از طرح های سالمسازی دریا شد.

وی از مسئولان اجرایی گیلان خواست در محدوده طرح های سالم‌سازی دریا تجهیزات و امکانات رفاهی بیشتری در اختیار مردم قرار گیرد تا زمینه جذب گردشگران به این طرح ها بیشتر شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تأسف از فوت شماری از مسافران در سواحل دریای خزر، تصریح کرد: حدود ۳۰۰ نقطه حادثه خیز دریا در استان شناسایی شده است، از این‌رو باید تمهیدات لازم در خصوص ممانعت استفاده از آن‌ها صورت گیرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با توجه به اهمیت نظارت بر بخش های مختلف دادگستری ها، تصریح کرد: معاونین قضایی بازدیدهای مستمری از حوزه های تحت سرپرستی خود به عمل آورند.

وی با اشاره به اهمیت اخلاق و رفتار سازمانی، تمرکز بیشتر معاونت فرهنگی دادگستری استان در این خصوص را خواستار شد.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.