سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
محصولات گیلان ثبت جهانی می شوند/ برند سازی یکی از ارکان اصلی صادرات
31 تیر 1395 ساعت: 1:48
شناسه : 10379
2

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور از برند سازی و ثبت محصولات استان در جهان خبر داد و گفت : ثبت بین المللی فرش گیلان، برنج و زیتون استان در دستور کار قرار دارد و در حوزه خاویار نیز ورود کرده ایم(گزارش تصویری) به گزارش بامردم، رمضانعلی صادق زاده سرپرست […]

پ
پ

صادق-زاده

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور از برند سازی و ثبت محصولات استان در جهان خبر داد و گفت : ثبت بین المللی فرش گیلان، برنج و زیتون استان در دستور کار قرار دارد و در حوزه خاویار نیز ورود کرده ایم(گزارش تصویری)

به گزارش بامردم، رمضانعلی صادق زاده سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور عصر امروز در همایش تجلیل از صنایع برتر استان در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار داشت: تاکید بر لزوم بهره گیری از دانش در صنعت و پایه ریزی صنایع دانش بنیان از هدفهای سازمان صنعت ،معدن و تجارت و پارک های علمی و فناوری در کشور است.

وی افزود: در حال حاضر فاصله ای بین علم و صنعت وجود دارد و باید این دو را با برنامه ریزی های مدون در جهت شکوفایی و توسعه اقتصادی به هم متصل کرد.

صادق زاده با بیان این مطلب که دانش عرض حغرافیایی نمی شناسد، گفت: هر جا که دانش در کنار صنعت و اقتصاد قرار گرفته تولیدات خلاقانه، با کیفیت به ثمر رسیده است و زمینه صادرات نیز فراهم گشته است .

وی یکی از معضلات تولیدات صنعتی کشور را عدم برند سازی دانست و اذعان داشت: باید محصولات تولیدی در استان را با برند ارایه کنیم تا شاهد توسعه آن صنایع در گیلان و شناخت آن محصولات در سطح کشور و جهان باشیم .

سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت کشور از برند سازی و ثبت محصولات استان در جهان خبر داد و گفت : ثبت بین المللی فرش گیلان، برنج و زیتون استان در دستور کار قرار دارد و در حوزه خاویار نیز ورود کرده ایم .

صادق زاده تصریح کرد : برند سازی یکی از ارکان اصلی صادرات در سطح بین المللی است و در حوزه صادرات باید به بسته بندی و کیفیت محصولات نیز توجه کنیم .

وی خاطر نشان کرد : طراحی در بسته بندی محصولات گام موثری در صادرات است و امیدواریم که تولید کنندگان در این زمینه نیز دقت لازم را داشته باشند .

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.