سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن جامعه می‌شود
31 تیر 1395 ساعت: 13:05
شناسه : 10533
2

جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر این شهرستان برگزار شد. به گزارش بامردم، امیر جانبازی رودسری در ابتدای این نشست با اشاره به بازدید های منظم رئیس جمهور محترم و استاندار محترم از خانواده های معظم شهداء افزود : ما نیز با الگو برداری از این عزیزان باید به طور منظم با خانواده های […]

پ
پ

جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر (4)

جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش بامردم، امیر جانبازی رودسری در ابتدای این نشست با اشاره به بازدید های منظم رئیس جمهور محترم و استاندار محترم از خانواده های معظم شهداء افزود : ما نیز با الگو برداری از این عزیزان باید به طور منظم با خانواده های معظم شهداء دیدار داشته باشیم و به مشکلات این عزیزان رسیدگی کنیم و تمامی دستگاه ها موظف به برنامه ریزی بمنظور بازدید از خانواده های معظم شهدا هستند .
وی درخصوص ارائه طرحی مناسب برای یادمان شهید انصاری گفت : شهید انصاری تنها استاندار شهید در کشوراست، ایشان انسانی متواضع و متدین و دارای شخصیت بسیار والایی بودند و وظیفه ماست که این شخصیت والا را به مردم بشناسانیم .
فرماندار رودسر افزود: حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف رانشان از زنده بودن یاد و خاطره شهداء دانست .
امیر جانبای رودسری در ادامه تصریح کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء وزنده نگه داشتن جامعه می گردد .
وی همچنین یادآور گردید : حضور مستمر مردم در صحنه های مختلف نشان از زنده بودن یاد و خاطره شهداء و ایثارگری های این عزیزان است .

جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر (2) جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر (3) جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر (4) جلسه مشورتی فرماندار رودسر با مشاورین ایثارگر (1)

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.