سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
ارائه طرح تولید پانسمان‌های جدید در گیلان
1 مرداد 1395 ساعت: 13:44
شناسه : 10640
2

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید پانسمان‌های جدید به منظور برطرف کردن خونریزی با ظرفیت سالانه ۴ هزار تن در این استان خبر داد. به گزارش بامردم، علی منتظری عصر دیروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان با اشاره به زیرساخت‌های راه‌اندازی واحدهای صنعتی در گیلان اظهار […]

پ
پ

علی منتظری (3)

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از ارائه طرح صنعتی تولید پانسمان‌های جدید به منظور برطرف کردن خونریزی با ظرفیت سالانه ۴ هزار تن در این استان خبر داد.

به گزارش بامردم، علی منتظری عصر دیروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان با اشاره به زیرساخت‌های راه‌اندازی واحدهای صنعتی در گیلان اظهار کرد: بسترهای جذب سرمایه‌گذاران در عرصه‌های صنعتی و معدنی در استان فراهم شده است.

وی به ارائه طرح صنعتی تولید پانسمان‌های جدید به منظور برطرف کردن خونریزی با ظرفیت سالانه ۴ هزار تن در گیلان اشاره کرد و افزود: منحصر بودن طرح و امکان مشارکت سازمان گسترش و نوسازی تا سقف ۴۹ درصد با بخش غیر دولتی برای سرمایه‌گذاری از ویژگی‌های ارائه طرح مذکور در استان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه شهرک صنعتی آستانه‌اشرفیه برای اجرای طرح صنعتی تولید پانسمان‌های جدید در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: نزدیکی به مرکز استان و وجود زیرساخت‌های مناسب به منظور اجرایی کردن طرح صنعتی تولید پانسمان‌های جدید از ویژگی‌ها و مزایای شهرک صنعتی آستانه‌اشرفیه است.

منتظری، شهرک صنعتی آستانه‌اشرفیه را دارای زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی دانست و بیان کرد: شهرک مذکور تا فرودگاه ۳۵ کیلومتر و تا بندر و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ۲۵ کیلومتر فاصله دارد.

وی به وجود مواد اولیه «نانو ذرات نقره» و «مواد بیو پلیمر» در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و گفت: امکان صادرات پانسمان‌های جدید به افغانستان، عراق، پاکستان، کویت، سوریه، مصر، لیبی و کشورهای حاشیه دریای خزر وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه با اشاره به ارائه طرح صنعتی تولید انواع دستکش خانگی و صنعتی در استان، خاطرنشان کرد: سالانه ۸۰۰ تن ظرفیت تولید طرح مذکور در گیلان پیش‌بینی شده است.

منتظری، وجود بازار مناسب و پیشینه صنعت مذکور در استان که منجر به تربیت نیروی انسانی متخصص در این زمینه شده است، را از ویژگی‌های ارائه طرح صنعتی تولید دستکش لاستیکی و صنعتی در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی برای اجرای طرح مذکور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دسترسی مناسب برای صادرات از ویژگی‌های منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی برای ایجاد طرح صنعتی تولید انواع دستکش لاستیکی خانگی و صنعتی است، اظهار کرد: زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و بندر در منطقه مذکور وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود مواد اولیه «لاتکس» و افزودنی‌های دیگر در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: کشورهای حاشیه دریای خزر، عراق، پاکستان، افغانستان، عربستان، کویت و امارات از اهداف صادراتی طرح صنعتی تولید انواع دستکش لاستیکی خانگی و صنعتی در گیلان است.

منتظری همچنین از ارائه طرح صنعتی تولید ترکیبات از استئارات کلسیم، روی و … با ظرفیت سالانه ۳ هزار تن در گیلان خبر داد و بیان کرد: استفاده در صنایع کاغذسازی، لاستیک‌سازی، پلاستیک، روان‌کننده و عامل سیالیت در مواد پودری و نبود وجود مواد مشابه دلیل ارائه طرح مذکور در استان است.

وی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سفیدرود برای اجرای طرح تولید ترکیبات استئارات از کلسیم، روی و … در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: استفاده از امکانات و زیرساخت‌های شهرک از مزایا و ویژگی‌های شهرک صنعتی سفیدرود رشت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و اینترنت، راه اصلی و فرعی و فرودگاه در شهرک صنعتی سفیدرود رشت اشاره کرد و گفت: شهرک مذکور تا بندر ۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

منتظری با بیان اینکه مواد اولیه «اسید استئاریک» و نمک‌های معدنی در داخل کشور وجود دارد، اظهار کرد: ارمنستان، عراق، روسیه و کشورهای آسیای میانه از اهداف صادراتی طرح ترکیبات از استئارت کلسیم، روی و … در گیلان است.

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.