سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
کاهش 24 درصدی تصادفات در شهرستان لاهیجان
2 مرداد 1395 ساعت: 1:01
شناسه : 10657
3

اختصاصی/فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کاهش 24 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته خبر داد. فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: به یاری خدا، همکاران بنده در چهار ماه نخست سال 1395 توانستند 97 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر را در شهرستان کشف و ضبط کنند. سرهنگ […]

پ
پ

سرهنگ محمود قاسمی فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان (4)اختصاصی/فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از کاهش 24 درصدی تصادفات نسبت به سال گذشته خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار بامردم گفت: به یاری خدا، همکاران بنده در چهار ماه نخست سال 1395 توانستند 97 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر را در شهرستان کشف و ضبط کنند.

سرهنگ محمود قاسمی افزود: همچنین از ابتدای سال هزار و 460 خودرو، و همچنین  هزار و 660 موتور سیکلت به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی همچون سرعت غیر مجاز، نداشتن بیمه و … توقیف شده اند.

وی ادامه داد: می‌بایست از همکاری پلیس راهور و مردم شریف شهرستان لاهیجان تشکر کرد که با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باعث شدند تا نسبت به سال گذشته 24 درصد کاهش تصادفات داشته باشیم و این مهم صورت نمی‌گرفت جز همکاری مردم و تلاش شبانه روزی همکاران بنده.

قاسمی در پایان خواستار رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شد و تصریح کرد: برای حفظ جان و اموال خود حتما قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنید، موتور سواران بدون کلاه ایمنی تردد نکنند، حتما بیمه شخص ثالث داشته باشند، قبل از سفر  وسیله نقلیه خود را از لحاظ ایمنی بررسی کنند، سرعت مطمئنه را مد نظر داشته باشند و از ارتکاب تخلفات خود‌داری کنند و بر این باور داشته باشند که پلیس تمامی این موارد را برای حفظ جان و مال خودشان مطرح می‌کند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.