جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
از درگیری مردم و نماینده مجلس تا جوابیه افراد منتسب به تیم رسانه ای نماینده
2 مرداد 1395 ساعت: 1:31
شناسه : 10664
2

نماینده مردم رودسر و املش جهت شرکت در مراسم ختمی با حمله کشاورزان چایکار مواجه می شود. به گزارش بامردم،“اسدالله عباسی” نماینده مردم رودسر واملش که لحظاتی پیش جهت شرکت در مراسم ختمی در روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه شهرستان املش حضور یافته بود با حمله کشاورزان چایکار مواجه می شود. گفته می شود؛ […]

پ
پ

نماینده رودسر

نماینده مردم رودسر و املش جهت شرکت در مراسم ختمی با حمله کشاورزان چایکار مواجه می شود.

به گزارش بامردم،“اسدالله عباسی” نماینده مردم رودسر واملش که لحظاتی پیش جهت شرکت در مراسم ختمی در روستای گرکرود از توابع بخش رانکوه شهرستان املش حضور یافته بود با حمله کشاورزان چایکار مواجه می شود.
گفته می شود؛ وی و همراهانش مورد ضرب و شتم جمعی از کشاورزان چای کار این روستا قرار گرفته اند.
طبق اخبار رسیده وی با کمک اهالی و ریش سفیدان منطقه از محل درگیری خارج می گردد.
طبق این گزارش؛ عدم پرداخت بهای خرید تضمینی برگ سبز چای اعتراض کشاورزان چایکار به وی بوده است. / باشگاه خبرنگاران
اتفاق نادری که به تیتر کشوری، مهم و صفحه اول بسیاری از خبرگزاری ها از جمله خبرگزاری باشگاه خبرنگاران تبدیل شده است.
photo_2016-07-23_01-14-50
این در حالی است که برخی سایت های خبری و افراد منتسب به تیم رسانه ای دکتر عباسی این خبر را حمله سازمان یافته به نماینده رودسر می‌نامند و با تیتر حمله سازمان یافته به نماینده رودسر و املش خنثی شد! به خبری که در بزرگترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا تیتر مهم شده است پاسخ می‌دهند.
 در جوابیه ای دیگر که در فضای مجازی منتشر شده، بیان شد:

با سلام و احترام

خدمت مردم منطقه رودسر و املش معروض می دارد؛

مدتی است، افرادی وابسته و خودفروخته با تحریک اشخاصی خاص که توانمندی و شجاعت نماینده محترم و مردمی شهرستان های رودسر را بر نمی تابند و حسادت پیشرفت مردم وتوسعه  رادرسايه ی همدلی نماینده ی محترم با مردم و تعامل  با دولت تدبیر امیدراباخود به همراه دارند ؛  سعی در بیان حرفهایی توهین آمیز به منتخب مردم دارند.
چون خیل عظیم دوستداران وی مانع از عملی شدن نیات پلید این عده ی فرصت طلب شده است،  سعی دارند با دروغ پردازی در فضای مجازی به تخریب این چهره ملی بپردازند.
سودجويان و مکاران بدانند مردم تا پای جان همپای منتخب خود خواهند بود و اسیر اینگونه فضاسازی ها نخواهند شد.
تیم رسانه ای دکتر عباسی به دقت فضا را رصد نموده و با پیگیری و هماهنگی با مراجع ذیصلاح با خاطیان و خائنان به رای مردم برخورد و به مردم معرفی خواهند کرد.
امیداست مسؤلین به ویژه مسؤلین سیاسی باپيگيري و جلوگیری از فرصت طلبی فرصت طلبان ، از تنش های تصنعی برخی که ذائقه ی مردم را تلخ می نماید، ممانعت به عمل آورند و نتیجه ی آن رابه مردم اعلام نمایند.
بدیهی است پیگیری مسؤلین  ، باعث پیشگیری حوادث ساختگی در آینده خواهد شد.

در پایان و با توجه به خبر منتشر شده در خبرگزاری باشگاه خبرنگاران این سوال پیش می‌آید که چرا عده ای از مردم و کشاورزان به خاطر چای با یک نماینده درگیر شده اند، شاید اظهارات اخیر این نماینده در این رابطه بود که موجب این اتفاق شد.
photo_2016-07-23_01-42-10
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.