سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
افتتاح پارک بانوان تالش در هفته دولت
3 مرداد 1395 ساعت: 17:03
شناسه : 10722
8

شهردار تالش از افتتاح پارک ویژه بانوان این شهر در هفته دولت امسال خبر داد. به گزارش بامردم، حسن محمدپور با اشاره به آغاز اجرای طرح‌های عمرانی در این شهر اظهار کرد: احداث پارک ویژه بانوان در خیابان لادن ضلع شمال شرقی رودخانه کرگانرود از جمله طرح‌های مهم تالش است. وی با بیان اینکه بیش […]

پ
پ

حسن محمدپور شهردار تالش (2)

شهردار تالش از افتتاح پارک ویژه بانوان این شهر در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش بامردم، حسن محمدپور با اشاره به آغاز اجرای طرح‌های عمرانی در این شهر اظهار کرد: احداث پارک ویژه بانوان در خیابان لادن ضلع شمال شرقی رودخانه کرگانرود از جمله طرح‌های مهم تالش است.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد جمعیت شهری تالش را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: مکان یا پارک ویژه‌ای برای این قشر از جامعه نداشتیم بنابراین احداث پارک بانوان جزو اولویت‌های شهرداری قرار گرفت.

شهردار تالش ادامه داد: در پارک بانوان پیاده‌راه، مسیر اختصاصی دوچرخه‌سواری به طول 500 متر رفت و برگشت و برج‌های نور برای روشنایی پارک و رودخانه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه پارک بانوان تالش دارای اتاق نگهبانی، فضای بازی کودکان با استقرار دستگاه‌های بازی است، تصریح کرد: کف‌پوش مناسب برای کودکان، ست ورزشی، فضای سبز در پارک، مکان مناسب پیاده‌روی و… از جمله امکانات پارک بانوان تالش است.

محمدپور زمان افتتاح پروژه احداث پارک بانوان تالش را تا هفته دولت امسال عنوان کرد و گفت: پارک بانوان تبدیل به مکان اختصاصی و مفرح برای بانوان تالش می‌شود تا بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی و آسفالت خیابان لادن برای احداث پارک بانوان در حال انجام است، خاطرنشان کرد: جدول‌گذاری و زیرسازی برای آسفالت آن در سال 94 انجام شد.

شهردار تالش عمران و آبادانی این شهر را از برنامه‌های مهم ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در راستای توسعه فعالیت عمران شهر تالش گام‌های موثری برداریم.

فارس

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.