شنبه, 31 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43594 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2451×
نباید از احمدی‌نژاد ترسید/ اسامی مفسدین در جیب او چه کار می‌کرد؟
4 مرداد 1395 ساعت: 10:09
شناسه : 10828
2

نباید از احمدی‌نژاد و غیر ذلک ترسیده و نباید به دنبال آن به کسی توهین کنیم. به گزارش بامردم، جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با آرمان گفت: * نباید از احمدی‌نژاد و غیر ذلک ترسیده و نباید به دنبال آن به کسی توهین کنیم. * ۴سال با دولت احمدي‌نژاد همگام بودم، وقتي […]

پ
پ

جعفر-شجونی-250x172

نباید از احمدی‌نژاد و غیر ذلک ترسیده و نباید به دنبال آن به کسی توهین کنیم.

به گزارش بامردم، جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با آرمان گفت:

* نباید از احمدی‌نژاد و غیر ذلک ترسیده و نباید به دنبال آن به کسی توهین کنیم.

* ۴سال با دولت احمدي‌نژاد همگام بودم، وقتي كه او حاشيه پيدا كرد، تمام‌قد مخالف او و دولت متبوعش شديم و بعد از آن در مصاحبه‌ها از مخالفت خود با دولت احمدي‌نژاد سخن به ميان آوردم.

* احمدي‌نژاد بارها گفته بود اسامي ۳۰۰نفر از مفسدين را در جيب خود نگهداري مي‌كند. ما خطاب به او درباره اين ادعا گفتيم كه اين اسامي در جيب شما چي كار مي‌كند؛ اين اسامي را به دستگاه قضا تحويل بدهيد تا به اين مساله رسيدگي شود.

* يادآور شديم كه آقاي احمدي‌نژاد، اين فسادها دارد منافع كشور را تحت تاثير قرار مي‌دهد. البته گوش شنوايي نبود.

* گواهينامه كانديداهاي رياست‌جمهوري را شوراي نگهبان صادر مي‌كند؛ به طوري كه اين ارگان اگر صلاح بداند، به افرادي اجازه مي‌دهد تا در زمان مشخصي مراسم برگزار كرده و به سخنراني بپردازد.

* نبايد از احمدي‌نژاد و غير ذلك ترسيده و نبايد به دنبال آن به كسي توهين كنيم. درصورت اجازه وزارت كشور هركسي مي‌تواند ميتينگ انتخاباتي بگذارد.

*{در جايي به سه نفر از كانديدهاي احتمالي اصولگرايان به نام هاي جليلي، قالبياف و حدادعادل اشاره كرديد} من از جهت قحط‌الرجالي نام اين افراد را بردم. ممكن است در آينده افرادي پيدا بشوند كه بين اين سه نفر نام آنها نباشد. هنوز چيزي مشخص نشده است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.