چهارشنبه, 4 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
احداث بزرگترین شرکت تولید خاویار در تالش
6 مرداد 1395 ساعت: 13:30
شناسه : 10930
2

فرماندار شهرستان تالش گفت: بزرگترین شرکت تولید خاوریار و پرورش ماهی های خاویاری کشور در تالش راه اندازی می شود به گزارش بامردم،  علی فتح اللهی اظهار کرد: این شهرستان به پایگاه پرورش ماهی های خاویاری در کشور و حتی دنیا تبدیل خواهد شد. وی با بیان اینکه کنسرسیوم شرکت های فعال در حوزه تولید خاوریار در شهرستان […]

پ
پ

علی فتح اللهی فرماندار تالش (4)

فرماندار شهرستان تالش گفت: بزرگترین شرکت تولید خاوریار و پرورش ماهی های خاویاری کشور در تالش راه اندازی می شود

به گزارش بامردم،  علی فتح اللهی اظهار کرد: این شهرستان به پایگاه پرورش ماهی های خاویاری در کشور و حتی دنیا تبدیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه کنسرسیوم شرکت های فعال در حوزه تولید خاوریار در شهرستان تشکیل شده است، افزود: این شرکت ها برند های فعال در حوزه تولید خاویار و ماهی های خاویاری هستند و تالش را به بزرگترین فعال تولید خاویار تبدیل خواهند کرد.

فتح اللهی با اشاره به این موضوع که این اقدام زیر بنایی، اشتغال زایی، ارز آوری و توسعه استان را به همراه دارد ، ابراز داشت: چنین اقدامی مجرایی از جنس اقتصاد مقاومتی برای رونق اقتصاد کشور هم خواهد بود.

فرماندار شهرستان تالش با بیان این نکته که استقرار بزرگترین شرکت تولید خاویار در تالش جمع زیادی از جوانان را وارد چرخه اشتغال خواهد کرد، افزود: با این اقدام آمار بیکاری منطقه به شدت کاهش پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی ما توسعه و آبادانی شهرستان و در مقیاسی وسیع تر استان است و در این راستا طرح و برنامه هایی هم تنظیم شده است.

کاسپین

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.