جمعه, 27 مهر 1403 Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43915 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2457×
توضیحات وزارت خارجه در مورد خبر برهنه کردن مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد
20 آذر 1396 ساعت: 18:12
شناسه : 109545
2

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اخبار مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد را در رسانه‌ها دیدم، اما با این عبارات برهنه‌کردن تایید نمی‌کنم. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری در پاسخ به سئوالی درخصوص اخبار منتشرشده مبنی بر برهنه و بازداشت مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد گفت: اخبار مسافران […]

پ
پ

وزارت خارجه - توضیحات وزارت خارجه در مورد خبر برهنه کردن مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد -

سخنگوی وزارت خارجه گفت: اخبار مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد را در رسانه‌ها دیدم، اما با این عبارات برهنه‌کردن تایید نمی‌کنم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری در پاسخ به سئوالی درخصوص اخبار منتشرشده مبنی بر برهنه و بازداشت مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد گفت: اخبار مسافران ایرانی در فرودگاه بلگراد را در رسانه‌ها دیدم، اما با این عبارات برهنه‌کردن تایید نمی‌کنم.

وی ادامه داد: با شناختی که از این مسائل و بازرسی‌ها در فرودگاه‌ها دارم به کارگیری برخی تعابیر شاید تا حدی اغراق‌آمیز باشد.

قاسمی گفت: این موضوعی است که در حال حاضر در حال بررسی دقیق آن هستیم و اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد قطعا با برخورد قاطع ایران مواجه خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.