سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
آغاز ساخت شش مسکن محرومین در بخش خورگام
6 مرداد 1395 ساعت: 18:59
شناسه : 10956
1

فرمانده سپاه ناحیه رودبار از آغاز ساخت شش مسکن محرومین در بخش خورگام این شهرستان خبر داد. به گزارش بامردم، سرهنگ کمال حیدری، با اعلام این خبر به خزر، گفت: سپاه به همراه کمیته امداد و بنیاد مسکن شهرستان در جهت رفع محرومیت، گام برداشته است. وی ادامه داد: با توجه به نشستی که با […]

پ
پ

فرمانده سپاه ناحیه رودبار از آغاز ساخت شش مسکن محرومین در بخش خورگام این شهرستان خبر داد.

به گزارش بامردم، سرهنگ کمال حیدری، با اعلام این خبر به خزر، گفت: سپاه به همراه کمیته امداد و بنیاد مسکن شهرستان در جهت رفع محرومیت، گام برداشته است.
وی ادامه داد: با توجه به نشستی که با حضور مسئولین شهرستان در بخش خورگام برگزار شدف امید است کار ساخت شش مسکن محرومین این بخش در هفته جاری آغاز شود.
فرمانده سپاه رودبار از ساخت 40 مسکن محرومین در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد مسکن ویزه محرومین بر اساس الویت بندی ها در چهار بخش شهرستان ساخته خواهد شد.
سرهنگ حیدری یادآور شد: از این تعداد مسکن شش واحد آن در بخش خورگام، 18 واحد آن در بخش رحمت آباد و بلوکات و مابقی آن در بخش مرکزی و عمارلو ساخته خواهد شد.
گفتنی است، طرح ساخت خانه های محرومین با مشارکت سپاه، کمیته امداد و بنیاد مسکن به اجرا در می آیند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.