سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
روزانه یک‌هزار و 800 تن پسماند در استان تولید می‌شود
6 مرداد 1395 ساعت: 22:15
شناسه : 10975
2

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: روزانه یک‌هزار و 800 تن پسماند در استان تولید می‌شود و این حجم از زباله را می‌توان تبدیل به ثروت کرد حجت شعبانپور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف به گیلان اظهار کرد: اعتبارات مذکور […]

پ
پ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: روزانه یک‌هزار و 800 تن پسماند در استان تولید می‌شود و این حجم از زباله را می‌توان تبدیل به ثروت کرد

حجت شعبانپور عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف به گیلان اظهار کرد: اعتبارات مذکور برای پروژه‌های نیمه تمام دستگاه‌های مختلف استان اختصاص داده شده است.

وی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام گیلان تأکید کرد و افزود: تا پایان امسال امیدواریم پروژه راه‌آهن قزوین ـ رشت که دارای 92 درصد پیشرفت فیزیکی است، به اتمام برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه احداث دو کارخانه کمپوست در شهرستان‌های تالش و لنگرود به تصویب رسیده است، تصریح کرد: احداث کارخانه کمپوست لنگرود قطعی شده و به‌دنبال تهیه زمین این کارخانه هستیم.

شعبانپور به جمعیت 2 میلیون و 500 هزار نفری گیلان اشاره کرد و گفت: روزانه یک‌هزار و 800 تن پسماند در استان تولید می‌شود و این حجم از زباله را می‌توان تبدیل به ثروت کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش تفکیک پسماند از مبدا در نقاط مختلف گیلان انجام شده است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ مشارکت‌های اجتماعی از وظایف شهرداران و فرمانداران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان بر برگزاری کارگروه پسماند در شهرستان‌ها تأکید کرد و یادآور شد: ساخت و ساز غیر مجاز در ساحل دریا، حریم رودخانه‌ها، جلگه و شهرها باید توسط مسؤولان مربوطه پایش و برخورد شود.

شعبانپور در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح پرورش ماهی در قفس از سال گذشته در گیلان آغاز شده است، اظهار کرد: تا آبان ماه امسال قفس پرورش ماهی با ظرفیت 3 هزار و 500 تن در دریای خزر نصب می‌شود.

وی از صدور مجوز نصب 12 هزار و 800 تن قفس پرورش ماهی در دریا تا پایان سال 96 در گیلان خبر داد و بیان کرد: توسعه آبزی‌پروری از برنامه‌های ایجاد اشتغال پایدار در استان است.

photo_2016-07-27_22-11-41 photo_2016-07-27_22-11-44

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.