چهارشنبه, 4 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2452×
تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده است/ توجه به تولید داخلی علاج مشکلات کشور است/ خبرنگاران نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند
6 مرداد 1395 ساعت: 23:49
شناسه : 10979
2

همایش ملی «تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی» با حضور مسئولین کشوری، استانی و مجمع نمایندگان گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد. به گزارش بامردم، نماینده صومعه سرا یکی از سخنرانان این همایش ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و قلم، اظهار کرد: خبرنگاران نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند، چرا که بدون […]

پ
پ

سیدکاظم دلخوش

همایش ملی «تبیین جایگاه بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی» با حضور مسئولین کشوری، استانی و مجمع نمایندگان گیلان در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گزارش بامردم، نماینده صومعه سرا یکی از سخنرانان این همایش ضمن تقدیر از زحمات اصحاب رسانه و قلم، اظهار کرد: خبرنگاران نمونه بارز اقتصاد مقاومتی هستند، چرا که بدون هیچ چشمداشتی، فعالیت می کنند.
سیدکاظم دلخوش در ادامه با اشاره به وجود منابع بسیار در کشور، توجه به تولید داخلی را علاج مشکلات کشور دانست و اظهار کرد: توجه به بیرون کشور، راهگشای مشکلات ما نخواهد بود، چرا که فرهنگ اسلامی با فرهنگ دیگر کشورها، تفاوت دارد.
وی، عدم اتحاد را یکی از دلایل عدم پیشرفت و توسعه عنوان کرد و یادآور شد: یک دلی، کنار هم نبودن و تفرقه، ریشه تمام مشکلات است. مشکل اصلی ما این است که حرف همدیگر را خوب نمی فهمیم.
نماینده مردم صومعه سرا با اشاره به وجود ۸ هزار و ۶۰۰ واحد تولیدی غیر فعال و نیمه فعال در کشور، اظهار کرد اگر واحدهای مذکور راه‌اندازی شوند مشکل سه میلیون نفر بیکار در جامعه برطرف می‌شود اما از منابع کشور به‌درستی استفاده نشده و فقط همدیگر را تخریب می کنیم.
دلخوش با اشاره به نگاه برخی مسئولین به بیرون کشور و رابطه با آمریکا، متذکر شد: تا زمانی نگا مان نسبت به تولید داخلی و توجه به توانمندی های داخلی تغییر نکند، وضعیت از این بهتر نخواهد شد، مشکلات ما با رابطه با آمریکا درست نمی شود.
به گفته وی،عدم اتحاد مسئولین، عدم همدلی و غریبه پرستی از دلایل عقب ماندگی گیلان می باشد.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت ضعف دارد، تصریح کرد: آقای روحانی چوب تیم اقتصادی خود را می‌خورد.
دلخوش، عملکرد وزرای امور خارجه و راه و شهرسازی را خوب ارزیابی کرد و گفت: تیم اقتصادی دولت، اقتصاد کشور را فلج کرده و تورم که برطرف نشده، رکود نیز به آن اضافه شده است.
وی با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی باید توسط بخش خصوصی عملیاتی شود، بیان کرد: بخش خصوصی باید قوانین را احصا کرده و در مجلس آن را اصلاح کند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی به وجود هیات تطبیق در مجلس اشاره کرد و یادآور شد: در هیات مذکور می‌توان علیه هر کدام از بخش‌های اجرایی کشور حکم صادر کرد.
دلخوش با اشاره به اینکه آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های دولت نمی‌تواند خلاف و ناقض قانون باشد، اظهار کرد: آمادگی ارائه مشاوره رایگان به اتاق‌های بازرگانی، اصناف و تعاون را دارم.
وی، اصل ۴۴ قانون اساسی را سبب احیای بخش خصوصی دانست و خاطرنشان کرد: تنها با حرف زدن مشکلات برطرف نمی‌شود و بخش خصوصی باید از اختیارات خود استفاده کند.
نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: درد تولید باید در هر شرایطی به نمایندگان مجلس انتقال داده شود تا بتوانند آن موضوع را پیگیری و برطرف کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.