جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43589 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2451×
دو روایت از سرقت طلافروشی در لاهیجان + عکس
7 مرداد 1395 ساعت: 11:29
شناسه : 10984
1

چهار مرد با ورود به یک طلافروشی در انتهای خیابان شهیدبهشتی مقدار نامشخصی طلا به سرقت بردند. به گزارش بامردم به نقل از «لاهیجان»، شنیده ها حاکی از آن است که آخرین دقایق شب گذشته و همزمان با شروع روز پنج شنبه هفتم مرداد، چهار سارق به یک طلافروشی درخیابان شهیدبهشتی (مقابل مسجدآقاسیدحسین) دستبرد زدند […]

پ
پ

چهار مرد با ورود به یک طلافروشی در انتهای خیابان شهیدبهشتی مقدار نامشخصی طلا به سرقت بردند.

به گزارش بامردم به نقل از «لاهیجان»، شنیده ها حاکی از آن است که آخرین دقایق شب گذشته و همزمان با شروع روز پنج شنبه هفتم مرداد، چهار سارق به یک طلافروشی درخیابان شهیدبهشتی (مقابل مسجدآقاسیدحسین) دستبرد زدند و متواری شدند.

به گفته شاهدان عینی این چهار مرد، که گویا با آژانس در صحنه حاضر شدند در دقایق پایانی ساعت کاری این طلافروشی در کمین صاحب مغازه نشستند و هنگام تعطیلی، با ورود به مغازه و تهدید صاحب طلافروشی، اموال وی را به سرقت بردند.

این چهارمرد پس از این سرقت طلاجات با خودروی شخصی صاحب طلافروشی پا به فرار گذاشتند که تلاش های یک خودروی ریو، جهت جلوگیری از فرار آنها بی نتیجه ماند و خسارتی نیز به خودروی ریو وارد آمد.

نیروهای پلیس به همراه فرمانده انتظامی شهرستان، بلافاصله در صحنه حاضر شدند و تحقیقات اولیه خود را برای تحت تعقیب قرار دادن سارقان آغاز کردند.
شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که خودروی مالباخته، در یکی از کوچه های منتهی به محله شعربافان رویت شده است.


همچنین سایت گیل و دیلم نوشت :
اخبار تکمیلی از سرقت طلافروشی لاهیجان

اطلاعات جدید بدست امده از شخصی به نام پرهام که صاحب خودروی ریو و از بستگان صاحب مغازه است بدین شرح میباشد:

صاحب طلافروشی قرار بوده است غروب به مغازه مراجعه کرده و حتی مقداری طلا نیز به همراه خود بیاورد اما این اتفاق به تاخیر افتاد.

ساعتی بعد پرهام به صورت اتفاقی متوجه میشود ماشین شخصی صاحب طلافروشی توسط شخص ناشناس در جلوی مغازه پارک میباشد در همین حین که کنجکاو میشود ناگهان دو مرد از داخل طلافروشی به سمت بیرون و ماشین فرار میکنند .

پرهام نیز متوجه سرقت شده وبا تصادف عمدی سعی در بستن راه سارقین داشت که با نقص فنی خودرو موفق به چنین مساله ایی نمیشود اما مجددا با کمک یک شخص دیگر به تعقیب و گریز می پردازد.

این تعقیب و گریز تا حوالی جاده رودبنه هم ادامه پیدا نموده و حتی در جایی ماشین سارقین توقف کرده است اما با نزدیک شدن پرهام سارقین که مقادیر زیادی طلا همراه خود داشتند مجددا متواری میشوند.

گفتنی است هم اکنون خبرهایی مبنی بر رها کردن صاحب طلافروشی در مزارع اطراف لاهیجان به گوش میرسد.

پلیس همچنان در حال بررسی موضوع میباشد.

خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

عکس:مهردادمیری

سرقت طلافروشی در لاهیجان (۱) سرقت طلافروشی در لاهیجان (۲)

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.