چهارشنبه, 4 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43646 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
نبود قانون مشخص در مورد حقوق های نامتعارف، موجب سوء استفاده می شود
8 مرداد 1395 ساعت: 15:29
شناسه : 11131
1

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم برخورد جدی قوه قضاییه با افراد متخلف گفت: نبود قانون مشخص در مورد حقوق های نامتعارف، موجب سوءاستفاده های کلان می شود. به گزارش بامردم، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: باید قانونی […]

پ
پ

آیت الله قربانی

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با تاکید بر لزوم برخورد جدی قوه قضاییه با افراد متخلف گفت: نبود قانون مشخص در مورد حقوق های نامتعارف، موجب سوءاستفاده های کلان می شود.

به گزارش بامردم، آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت افزود: باید قانونی وضع تا میزان حقوق ها در رتبه ها و رده های مختلف مشخص شود زیرا نبود چنین قانونی، موجب سوء استفاده های کلان می شود.
وی اظهار داشت: قوه قضاییه باید بیدار باشد و اجازه سوءاستفاده از بیت المال جامعه اسلامی را ندهد.
امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش، خواستار اهتمام فزون تر نهادهای انتظامی و فرهنگی برای جلوگیری از مسئله بد حجابی شد و گفت: همه باید با همکاری هم، نگذاریم جامعه اسلامی آلوده به گناه شود.
وی به فرا رسیدن سالگرد شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره و اضافه کرد: این امام همام، هزاران شاگرد را در رشته های مختلف تربیت کرد که از این شاگردان نیز هزاران جلد کتاب باقی مانده است.
آیت الله قربانی یادآور شد: همین شاگردان امام صادق، در نقاط مختلف جهان اسلام حضور یافتند و مردم را با حقیقت معارف اسلامی آشنا کردند.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.