چهارشنبه, 4 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43646 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
شهدا مطیع ولایت و رهبری بودند/ زمان شناسی مهمترین عامل نگه دارنده انقلاب اسلامی است
8 مرداد 1395 ساعت: 15:44
شناسه : 11135
2

یادواره شهدای آبروی محله بیورزین لوشان با حضور سردار هامون محمدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام بابایی امام جمعه لوشان، جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم در جوار مرقد مطهر امامزاده محمد حنفیه بیورزین لوشان برگزار شد. به گزارش سرویس فرهنگ شهادت «با مردم»، سردار هامون محمدی سخنران […]

پ
پ

یادواره شهدای آبروی محله روستای بیورزین (9)

یادواره شهدای آبروی محله بیورزین لوشان با حضور سردار هامون محمدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، حجت الاسلام بابایی امام جمعه لوشان، جمعی از مسئولین، فرماندهان نظامی، خانواده معظم شهدا و آحاد مردم در جوار مرقد مطهر امامزاده محمد حنفیه بیورزین لوشان برگزار شد.

به گزارش سرویس فرهنگ شهادت «با مردم»، سردار هامون محمدی سخنران یادواره شهدای آبروی محله بیورزین لوشان با بیان اینکه شهدا نیازی به چنین مجالس ندارند، گفت: این ما هستیم که به شهدا و عنایت آنها نیازمندیم.
این فرماده دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا از دل مساجد و امامزاده ها پرورش یافتند، اظهار کرد: شهدا با اعتقادات خویش زندگی می کردند و این اعتقادی بودن، آنها را بصیر بار آوُرد.
وی با بیان اینکه شهدا از همان دوران کودکی راهشان را پیدا کردند، یادآور شد: شهدا خصلت شهدایی شدن را در خودشان تقویت کردند و سپس شهید شدند.
این فرمانده د.وران دفاع مقدس، شهدا را بصیرترین افراد جامعه معرفی کرد و یادآور شد: امام شناسی یکی دیگر از خصلت های بارز شهدا بود، که آنها را به سرمنزل مقصود رساند.
سردار محمدی با بیان اینکه شهدا مطیع ولایت و رهبری بودند، گفت: ولایت پذیری یکی از خصلت های بارز و مهم شهدا بود.
فرمانده دوران دفاع مقدس باب یان اینکه زمان شناسی مهمترین عامل نگه دارنده انقلاب اسلامی است، و اذعان کرد: اینکه بدانیم در چه زمانی و در کجا در صحنه باشیم، مهم است.
سردار محمدی با بیان اینکه شکل گیری گروه های تکفیری مثل داعش، زیر سرِ آمریکا و اسرائیل است، اظهار کرد: یک تیر از جانب تکفیری ها به سوی اسرائیل شلیک نشده است، این نشان می دهد که آنها از جانب اسرائیل تغذیه و حمایت می شوند.
وی با اشاره به خواب زدگی سران برخی کشورها نسبت به جنایات داعش و گروه های تکفیری، بیان کرد: جهان اسلام در قبال کشتار، خون ریزی و غارت در سوریه، بی تفاوت شده است.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه خط مقدم ما، سوریه است، متذکر شد: خط قرمز ما سوریه است و تا پای جان از آن حمایت می کنیم.
محمدی در ادامه به حمایت آل سعود از گروه های تکفیری اشاره و اذعان کرد: یک سری وهابی های پس فطرت در عربستان نشستند و صفر تا صد امکانات و تجهیزات به داعش خدمات دهی می کنند.
وی با بیان اینکه تفکر داعش و تکفیری ها، تفکر خطرناک و سم داری است، گفت: جنگ ما سر خاک سوریه نیست، ما برای محافظت و مراقبت از تفکر اسلامی می جنگیم.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه نباید به وعده وعیدهای پوچ و توخالی آمریکا دلخوش کرد، گفت: شوروی با آن عظمتش، هیچ نفعی از رابطه با آمریکا نبرد.
به گفته وی، بصیرت تنها در راه اعتقادی بدست می آید و افرادی بصیرت دارند که اعتقاداتشان قوی باشد.
فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با تقدیر از پدر شهید هدایت درویشوند به پاس تربیت چنین فرزندی، اظهار کرد: شهید درویشوند فردی متوازع، تلاشگر و مومن بود و راه شهادت را پیموده بود.

گفتنی است، تجلیل از خانواده معظم شهدا و مداحی توسط برادر سیدجواد میری از مداحان تهران از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.