چهارشنبه, 4 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43646 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
آغاز تشییع پیکر مطهر 9 شهید در نقاط مختلف گیلان
9 مرداد 1395 ساعت: 11:05
شناسه : 11195
2

همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) ، مراسم تشییع پیکر مطهر 9 شهید در نقاط مختلف استان گیلان آغاز شد. به گزارش بامردم، از 9 شهید والامقامی که امروز (شنبه) در گیلان تشییع می شوند، هویت دو شهید شناسایی شده که در آستانه اشرفیه تشییع و […]

پ
پ

82168874-70901288

همزمان با سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) ، مراسم تشییع پیکر مطهر 9 شهید در نقاط مختلف استان گیلان آغاز شد.

به گزارش بامردم، از 9 شهید والامقامی که امروز (شنبه) در گیلان تشییع می شوند، هویت دو شهید شناسایی شده که در آستانه اشرفیه تشییع و خاکسپاری می شوند.
همچنین یکی از این شهیدان در پادگان نیروی دریایی حسن رود، دو شهید در خشکبیجار از توابع شهرستان رشت از دروازه قرآن ورودی شهر به سمت پارک شهر، دو شهید در پره سر از توابع شهرستان رضوانشهر از مقابل حوزه مقاومت بسیج تا پارک شهر و دو شهید دیگر در گوراب زرمیخ از توابع شهرستان صومعه سرا از بقعه سید ابراهیم تا پارک شهر خاکسپاری می شوند.
این شهیدان در عملیات های رمضان منطقه شرق بصره ، عملیات والفجر 8 ام الرصاص ، عملیات محرم منطقه شرهانی و عمیات خیبر منطقه جزیره مجنون تفحص شده اند.
تا زمان حاضر، پیکر یکصد و یک شهید گمنام در 34 نقطه استان گیلان خاکسپاری شده است.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.