سه‌شنبه, 3 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43645 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2452×
ملت ایران توانسته بسیاری از موانع پیشرفت را بردارد و توطئه های بزرگی را خنثی و دشمنان را مأیوس کند
9 مرداد 1395 ساعت: 14:38
شناسه : 11206
4

مراسم معنوی 51 شهید دوران دفاع مقدس 34 روستای ییلاقی دهستان های کجید و سمام بخش رانکوه شهرستان املش در مسجد امام حسین(ع) روستای لرود با شکوه خاصی برگزار شد. سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تسلیت و تعزیت سالروز شهادت آقا امام جعفرصادق(ع) گفت: پیام برگزاری و شرکت در […]

پ
پ

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان

مراسم معنوی 51 شهید دوران دفاع مقدس 34 روستای ییلاقی دهستان های کجید و سمام بخش رانکوه شهرستان املش در مسجد امام حسین(ع) روستای لرود با شکوه خاصی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با تسلیت و تعزیت سالروز شهادت آقا امام جعفرصادق(ع) گفت: پیام برگزاری و شرکت در مراسم یادواره شهدا این است که ملت بزرگ شهادت طلب و ولایتمدار ایران با گذشت دو دهه از دوران دفاع مقدس هنوز پایبند به اصول و ارزش هاست و همیشه خویش را مدیون شهدا و خانواده معزز شهدا می داند.
سرهنگ پاسدار بایرامی گفت: کسی که شهید و همچون شهید در این دنیا زندگی نکند همچون شهید هم از دنیا نخواهد رفت و با حضور در مراسم شهدا به نحوی ادای دین به شهداست که می خواهیم همچون شهدا باشیم و راه و مسیر شهدا را بپیمائیم وگرنه شهدا به یادواره نیاز ندارند.

وی افزود: شهدا با نثار خون خویش این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همیشه در برابر هرگزندی بیمه کرده اند و ملت ایران توانسته در این مدت بسیاری از موانع پیشرفت را بردارد و توطئه های بزرگی را خنثی و دشمنان را مأیوس کند.

بایرامی تصریح کرد: شهدا در منش، روش الگو بودند و اعمال و رفتار و گفتارشان برای خدا خالص شده بود و شهید در نزد خدا از جایگاهی برخوردارست که بسیاری از بهشتیان به مقام و منزلت شهید در بهشت غبطه و افسوس می خورند و حتی انبیاء الهی به احترام مقام شهید از مرکب پیاده می شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با استناد به احادیث و روایات گفت: نه تنها اهل زمین بلکه ملکوتیان هم از جایگاه و منزلت واقعی شهدا در نزد خدا خبر ندارند و برایشان قابل درک و فهم نیست و اینقدر می دانیم که شهادت بالاترین مرگ هاست و ارزوی همه ی اولیاء الهی بوده است.

وی ادامه داد: شهادت مراتبی دارد که بالاترین آن قتال در راه خداست ولی کسی که برای کسب روزی حلال حرکت کند و قدم بردارد و ازدنیا رود او هم در فرهنگ اسلامی شهید محسوب می شود مهم آن است که با شناخت صحیح در مسیر دین درست حرکت کنیم.

بایرامی اظهار کرد: در معارف اسلامی دنیا به مثابه مزرعه ی آخرت معرفی شده و همه خوب می دانیم که هرگاه در مزرعه ای برای کاشت از بذر خوب استفاده شود و در مراحل مختلف داشت هم دقت و تلاش شود هنگام برداشت، محصول خوبی هم برداشت می شود و در این راه باید ثابت قدم بود ودر برابر حوادث و تهدیدها نهراسید.

وی افزود: شهدای ما از بهترین های جامعه ی ما بودند که از فضایل و محاسنات بسیاری برخوردار بودند و اکثریت قریب به اتفاق شهدا از قشر جوان جامعه ما بودند و آرزوهای بسیاری هم داشتند ولی همه را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و با لبیک به ندای امام(ره) راهی جبهه شدند امروز همه به ویژه قشر جوان وظیفه داریم که بیشتر احوالات شهدا را مطالعه کنیم و بشناسیم و به وصیت شان عمل کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: دشمن امروز با بهره گیری از تکنولوژی به ویژه فضای مجازی قصد دارد غیرت دینی و معنویت را از جوان مسلمان ایرانی بگیرد و او را بی هویت کند تا از او بهره برداری برای امیال و اغراض خویش کند که البته این بار هم در محاسبات خویش مرتکب اشتباه بزرگی شده است.

وی افزود: از جمله ویژگی های برجسته دوران دفاع مقدس آن است که برعکس همه ی جنگ ها فرماندهان نظامی ما در کنار و پیشاپیش سایر رزمندگان در برابر دشمن می جنگیدند و این امر باعث شده که ملت ایران فرماندهان شهید بسیاری را برای نظام تقدیم کرده است.

سرهنگ پاسدار بایرامی گفت: از دیگر ویژگی های دوران دفاع مقدس آن است که در همه جنگ ها دو ابرقدرت شرق و غرب رودرروی یکدیگر می ایستادند ولی در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران به حمایت از صدام بعثی در کنار هم ایستادند.

وی در =ایان خاطرنشان کر: دشمن به این نتیجه رسیده که محیط داخل کشور عزیزمان ایران را به انحاء گوناگون ناامن کند و اعتماد مردم را نسبت به مسئولین سلب کند تا از این حفره و شکاف به اهداف شوم و پلید خویش برسد.

photo_2016-07-30_14-32-51

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.