چهارشنبه, 4 مهر 1403 Tuesday, 24 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43646 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
در فصل گرما با افت شدید برق مواجه هستیم
10 مرداد 1395 ساعت: 12:12
شناسه : 11217
3

دهیار روستای سرشکه لاهیجان از افت شدید برق در فصل گرما در این روستا خبر داد. اسماعیل خلیل زاده سرشکه دهیار روستای سرشکه از توابع دهستان بازکیا گوراب بخش مرکزی شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار بامردم اظهار کرد: روستای سرشکه با 450هکتار وسعت در7 کیلومتری شهرستان لاهیجان قرار گرفته ودارای حدود 950 نفر جمعیت […]

پ
پ

photo_2016-07-31_12-11-39

دهیار روستای سرشکه لاهیجان از افت شدید برق در فصل گرما در این روستا خبر داد.

اسماعیل خلیل زاده سرشکه دهیار روستای سرشکه از توابع دهستان بازکیا گوراب بخش مرکزی شهرستان لاهیجان در گفتگو با خبرنگار بامردم اظهار کرد: روستای سرشکه با 450هکتار وسعت در7 کیلومتری شهرستان لاهیجان قرار گرفته ودارای حدود 950 نفر جمعیت و 270 خانوار را در خود جای داده است .

وی افزود : روستای سرشکه از 5 محله متمرکز بنام های مشک بیجار , سید محله , بالا و پائین محله و احمد خان محله تشکیل شده است که از سوی شمال به شهرستان آستانه اشرفیه وصل می شود که روستاهای امیرهنده و تهام را در طول مسیر دارد , از طرف غرب نیز به دهستان لفمجان منتهی , ازسمت جنوب به روستای کلشتاجان و از شرق نیز روستاهای دهسر و انارستان محدود می شود .
اسماعیل خلیل زاده دهیار روستای سرشکه خاطر نشان کرد : این روستای از نظر امکانات برق , گاز , تلفن بی نیاز است هرچندمردم روستای سرشکه با مشکلات زیادی مردم مواجه هستند ولی الحمدالله نعمتی که شهری ها دارند در روستا نیز وجود دارد .
وی اظهار داشت : طرحی را که در حال حاضر دردستور کار روستا داریم 1200متر جاده خاکی به سمت پائین محله روستا می باشد که در شرف آسفالت است تامین اعتبار شده است و جزو طرح های آسفالتی می باشد چراکه در انتظار هستیم تا شهریور95آن منطقه نیز آسفالت شود .
دهیار روستای سرشکه گفت : حدود 80% از زمین های کشاورزی روستا زیر طرح بهزراعی رفته که حدود 20% باقی مانده است که ما پیگیر هستیم در آینده بتوانیم باقی مانده را نیز به سرانجام برسانیم .
وی افزود : اینجانب حدود 2 دوره یعنی 10 سال است که در روستای سرشکه عنوان سمت دهیار را دارم در این مدت با همت و همکاری شورای اسلامی روستا توانستم ساختمان دهیاری روستا را به سرانجام برسانیم و الحمدالله نسبت به روستاهای دیگر دارای ساختمان دهیاری هستیم .
اسماعیل خلیل زاده خاطر نشان کرد : نصب ادوات ورزشی در پارک روستا , آسفالت حدود 2هزار متر از جاده ها و کوچه های محل , اتمام پروژه گاز رسانی سرشکه را از جمله اقدامات مهم انجام شده در روستا عنوان کرد .
وی چند پروژه دیگر را نیز که درخواست مردم روستا از شورای اسلامی روستا و دهیار می باشد را پروژه سند مالکیت روستائی روستایی اعلام کرد و گفت : در انتظار هستیم هرچه زودتر اهالی روستا خانه هایشان سنددار شود .
دهیار روستای سرشکه به مشکل افت فشار برق و تیر های چوبی پوسیده آن اشاره کرد و افزود : این پروژه قبل ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به الان به همین صورت باقی مانده و از عمده معضلات و مشکلات روستائیان بخصوص در فصول اوج گرما می باشد چراکه خواستار تعویض تیرهای چوبی فرسوده و ارتقاء پست های برقی در جهت تقویت فشار برق در روستا هستیم .
وی از زحمات و تلاش تمامی مسئولانی که در جهت ارتقاء و پیشرفت روستا و روستائیان گام برمی دارند تقدیر و تشکر کرد واظهار داشت سعی شوراهای اسلامی روستا ها , دهیار و مسئولان شهرستان فراهم کردن رفاه عمومی می باشد چراکه در این جهت از مسئولان شهرستان و استان خواستار حمایت بیشتر روستای سرشکه در جهت عمران و آبادانی هستیم .
گفتنی است اسماعیل خلیل زاده سرشکه دهیار روستای سرشکه ضمن اینکه دهیار روستا می باشد مسئول پایگاه مقاوت بسج روستای سرشکه و عضو هیئت امناء مسجد روستا نیز می باشد و خدمت رسانی به اهالی روستای خود را بزرگ ترین نعمت و افتخار می داند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.