چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43646 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2452×
ادامه بارندگی های پراکنده در گیلان طی امروز و فردا
10 مرداد 1395 ساعت: 20:16
شناسه : 11242
2

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی های پراکنده در استان طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) خبر داد. به گزارش بامردم، مازیار غلامی عصر یکشنبه ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس، طی 24 […]

پ
پ

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از ادامه بارندگی های پراکنده در استان طی امروز و فردا (یکشنبه و دوشنبه) خبر داد.

به گزارش بامردم، مازیار غلامی عصر یکشنبه ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به نسبت ناپایدار در منطقه است که بر این اساس، طی 24 ساعت آینده ابرناکی، بارندگی، گاهی وزش باد و احتمال رعد و برق مورد انتظار است.

وی ادامه اد: همچنین برای دامنه های جنوبی البرز آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، در بعضی ساعت ها رگبار و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را قسمتی ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی کرد.
وی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته با 30 درجه سلسیوس مربوط به شهرهای منجیل و رودبار و کمینه دما با 15 درجه سلسیوس مربوط به جیرنده بوده است.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز کذشته را نیز به ترتیب 28 و 23 درجه سلسیوس عنوان کرد.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.