چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
بازدید و سرکشی نماینده آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر از خانه کوچک آمین
12 مرداد 1395 ساعت: 10:00
شناسه : 11346
1

نماینده آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر از اولین مرکز نگهداری کودکان زیر 14 سال بی سرپرست، بد سرپرست و دیرآموز(خانه آمین) بازدید کرد. دکتر محمد حسین قربانی در حاشیه این بازدید به خبرنگار بامردم گفت: از اینکه تاسیس این خانه مهربانی برای اولین بار در شهرستان آستانه اشرفیه اتفاق افتاده است بسیار خوش‌حالیم و امیدواریم تا […]

پ
پ

نماینده آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر از اولین مرکز نگهداری کودکان زیر 14 سال بی سرپرست، بد سرپرست و دیرآموز(خانه آمین) بازدید کرد.

دکتر محمد حسین قربانی در حاشیه این بازدید به خبرنگار بامردم گفت: از اینکه تاسیس این خانه مهربانی برای اولین بار در شهرستان آستانه اشرفیه اتفاق افتاده است بسیار خوش‌حالیم و امیدواریم تا در دیگر شهر‌های استان نیز شاهد این اقدامات خداپسندانه و انسان دوستانه باشیم.

وی افزود: بنده تمام سعی و تلاشم را خواهم کرد تا به این مرکز کمک کنم و مشکلات و کم و کاستی‌ها را رفع نمایم و از همین جا از خیرین محترم برای حمایت هایشان کمال تشکر را می‌کنم و امیدوارم همچنان در این کار خداپسندانه یاری رسان باشند.

شایان ذکر است دکتر قربانی در پایان به جهت کمک به این مرکز گلدان گلی را به صورت نمادین خریداری کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.