چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
سازمان‌های بیمه‌گر درباره غربالگری بیماری‌های غیرواگیر همکاری کنند
13 مرداد 1395 ساعت: 13:39
شناسه : 11420
1

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان، همکاری سازمان‌های بیمه‌گر برای انجام تمهیدات لازم درباره غربالگری بیماری‌های غیرواگیر و مدیریت آن در استان را خواستار شد. به گزارش “بامردم”، حسین اتحاد، افزود: اگر جامعه پزشکی کشور امروز لطمه خورده است از مماشات ماست و رحم کردن به پزشکانی که راه را اشتباه می‌روند، کاری کاملا نادرست […]

پ
پ

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان، همکاری سازمان‌های بیمه‌گر برای انجام تمهیدات لازم درباره غربالگری بیماری‌های غیرواگیر و مدیریت آن در استان را خواستار شد.

به گزارش “بامردم”، حسین اتحاد، افزود: اگر جامعه پزشکی کشور امروز لطمه خورده است از مماشات ماست و رحم کردن به پزشکانی که راه را اشتباه می‌روند، کاری کاملا نادرست است.

اتحاد؛ با ضروری خواندن شناسایی مشکلات پرونده‌های درمان توسط کارشناسان بیمه گفت: ارایه این نقاط پررنگ شناسایی شده به متولیان امر، می‌تواند منجر به بهبود فرایندها، مقابله با بی‌عدالتی و مدیریت هزینه‌ها شود.

وی با تاکید بر مدیریت هزینه‌های درمانی و توجه به سلامت مردم، خواهان همکاری سازمان‌های بیمه‌گر  برای انجام تمهیدات لازم  درباره  غربالگری بیماری‌های غیرواگیر و مدیریت آن در استان شد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی گیلان، با اشاره به اراده موجود در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای اصلاح عملکرد و استقرار یک نظام درمان مناسب در استان، خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل موجود در تیم کارشناسی سازمان تامین اجتماعی، برای همکاری در راستای بهبود اقدامات و کنترل مشکلات شناسایی شده، آمادگی کامل داریم.

شهدی نژاد تصریح کرد: نتیجه این تعامل می‌تواند به مدیریت هزینه‌ها، اصلاح کدینگ و بهبود عملکرد منجر شود. در این باره نظارت دانشگاه حایز اهمیت است و باعث هم‌افزایی و تسریع در اجرای صحیح فرایندهای جاری می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.