جمعه, 30 شهریور 1403 Friday, 20 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43590 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2451×
دریای آرام هم درانزلی دو قربانی گرفت
14 مرداد 1395 ساعت: 1:38
شناسه : 11509
0

مدیر روابط عمومی هیات نجات غریق گیلان از غرق شدن دون فر در نقاط خطر آفرین دریا در بندرانزلی خبرداد. به گزارش “بامردم”، صادق صیاد اظهار کرد: برغم هشدارهای ناجیان غریق در خصوص عدم اقدام به شنا در نقاط خطر آفرین به یک زوج جوان در ساحل اطباء، متاسفانه این زن و مرد توجهی به […]

پ
پ

مدیر روابط عمومی هیات نجات غریق گیلان از غرق شدن دون فر در نقاط خطر آفرین دریا در بندرانزلی خبرداد.

به گزارش “بامردم”، صادق صیاد اظهار کرد: برغم هشدارهای ناجیان غریق در خصوص عدم اقدام به شنا در نقاط خطر آفرین به یک زوج جوان در ساحل اطباء، متاسفانه این زن و مرد توجهی به هشدارهای ناجیان غریق نکردند.
وی افزود: پس از درخواست کمک از سوی این زن و مرد ، ناجیان غریق تنها موفق به نجات جان یکی از آنها شدند.
صیاد یادآور شد: با وجود تلاش سرپرست هیات نجات غریق انزلی و انجام عملیات احیاء ، متاسفانه این جوان فوت شد.
وی همچنین با اشاره به غرق شدن یک جوان دیگر اهل رشت در دهکده ساحلی انزلی افزود: باوجود تلاش تیم تجسس هیات نجات غریق، هنوز جسد این جوان رشتی پیدا نشده است.
صیادتصریح کرد: دهکده ساحلی تنها مجموعه ای است که مدیریت آن حضور ناجی غریق در ساحل را نپذیرفته و مسئولیت تامین امنیت و حفظ جان شناگران را برعهده گرفته است.
وی متذکر شد: مسافران و گردشگران نسبت به هشدارهای ناجیان غریق در نقاط خطر آفرین توجه کرده و از شنا کردن در این نقاط جدا خودداری کنند.
انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و بنا بر اعلام هیات نجات غریق ، از اول امسال تاکنون پنج نفر در سواحل انزلی غرق شده اند.

82174783 70912273 - دریای آرام هم درانزلی دو قربانی گرفت -

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.