چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
واحدهای تولیدی فقط با ۲۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند
14 مرداد 1395 ساعت: 10:39
شناسه : 11520
1

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی فقط با ۲۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند،گفت: در استان گیلان ۱۱۱۹ طرح نیمه تمام با پیشرفت ۵ تا ۸۰ درصد داریم که باید در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام شود. به گزارش “بامردم”، مهرداد لاهوتی عصر امروز در نشست بررسی مسایل و مشکلات […]

پ
پ

لاهوتی نماینده لنگرود (1)

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی فقط با ۲۰ درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند،گفت: در استان گیلان ۱۱۱۹ طرح نیمه تمام با پیشرفت ۵ تا ۸۰ درصد داریم که باید در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام شود.

به گزارش “بامردم”، مهرداد لاهوتی عصر امروز در نشست بررسی مسایل و مشکلات کارخانه‌داران و صاحبان واحدهای تولیدی در فرمانداری لنگرود اظهار داشت:  با توجه به اینکه تولیدکنندگان با 20 درصد ظرفیت در حال فعالیت هستند، نیازمند یک عزم ملی هستیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 50 میلیارد دلار واردات و 49 میلیارد دلار صادرات داشته‌ایم، گفت: ما 6 میلیون بیکار و 5 میلیون نفر معتاد و 11 میلیون حاشیه‌نشین در کشور داریم  و از وضعیت اقتصادی و اجتماعی مناسبی برخوردار نیستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عقب‌‌ماندگی‌های استان در حوزه‌های اقتصادی اظهار داشت: در استان گیلان 1119 طرح نیمه تمام با  پیشرفت 5 تا 80 درصد داریم که باید در این زمینه اقدامات جدی‌تری انجام شود.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه دولت برای افزایش سرمایه در گردش تولیدکنندگان تمهیداتی در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: مقرر شده از این پس هر کسی که متقاصی وام سرمایه در گردش است چک بانکی برگشتی و معوقه بانکی وی اعمال نشود.

لاهوتی در خصوص مالیات بر ارزش افزوده اعلام کرد: لایحه مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت تقدیم مجلس شده و امیدواریم بر این اساس تدابیری اندیشیده شود تا در آینده نزدیک شاهد شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.

به گزارش “بامردم”، در ادامه این نشست، سیدرضا جوادپور فرماندار شهرستان لنگرود و تعدادی از صاحبان واحدهای تولیدی به طرح مشکلاتشان پرداختند./تسنیم

photo_2016-08-04_10-36-58

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.