چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
کاهش آسیب های اجتماعی، زمینه ساز افزایش امنیت است
14 مرداد 1395 ساعت: 10:42
شناسه : 11525
1

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان تالش گفت: کاهش آسیب های اجتماعی ، زمینه ساز افزایش امنیت در جامعه است و باید نسبت به تحقق این امر، اهتمام ورزیم. به گزارش “بامردم”، سیدجلال سیدمحمدی عصر چهارشنبه در اولین جلسه کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی تالش افزود: از جمله کمیسیون هایی که می تواند در بررسی آسیب […]

پ
پ

سیدجلال سیدمحمدی (2)

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان تالش گفت: کاهش آسیب های اجتماعی ، زمینه ساز افزایش امنیت در جامعه است و باید نسبت به تحقق این امر، اهتمام ورزیم.

به گزارش “بامردم”، سیدجلال سیدمحمدی عصر چهارشنبه در اولین جلسه کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی تالش افزود: از جمله کمیسیون هایی که می تواند در بررسی آسیب های اجتماعی بسیار موثر باشد ، کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی است که با هدف ریشه یابی ناهنجاری های اجتماعی و ارائه راهکار تشکیل می شود .
وی ادامه داد: امروزه جامعه درگیر آسیب های اجتماعی و فرهنگی فراوانی است و اگرچه به طور کلی ریشه کن نمی شود ، اما می توان با ارائه راهکارهای عملی و نیز تقویت اعتقادات دینی در جامعه ، از رشد سریع آنها جلوگیری کرد.
معاون فرماندار تالش با اشاره به موازنه تامین امنیت و کاهش هزینه های اجتماعی در یک جامعه اضافه کرد: اگر در جامعه ای امنیت اجتماعی ایجاد شود، این موضوع در کاهش هزینه های اجتماعی آن جامعه نمود پیدا می کند و قطعا اگر در جامعه ای هزینه های اجتماعی آن بالا برود، امنیت اجتماعی در آن جامعه پائین خواهد آمد.
وی گفت: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، ابتدا باید عوامل مخل امنیت اجتماعی را شناسایی و پس از اولویت بندی این آسیب ها ، با یک برنامه ریزی عملیاتی و قابل اجرا نسبت به رفع این آسیب ها به صورت ریشه ای و اساسی اقدام کنیم.
اولین جلسه کارگروه ارتقاء امنیت اجتماعی تالش، با حضور بخشداران ، شهرداران تابعه و رئیسان اداره های ذیربط برگزار شد.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در تالش، جلسه شورای پدافند غیرعامل این شهرستان به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تشکیل شد.
سیدجلال سیدمحمدی در این جلسه گفت: پدافند غیر عامل می تواند حساسیت و ویژگی های مختلفی در ابعاد سیاسی ، امنیتی ، اجتماعی ، فرهنگی داشته باشد که با تشکیل جلسات و کلاس های آموزشی ، تشریحی و توضیحی می توان هماهنگی بین اداره ها و نهادها را در راستای تعامل و هماهنگی و برنامه ریزی بهتر افزایش داد.
وی اظهار کرد : یکی از اهداف اصلی پدافند غیرعامل، کاهش خطرپذیری در مواقع غیر جنگی است که این مسئله، می بایست برای اقشار مختلف جامعه فرهنگ سازی شود.
معاون فرماندار تالش لزوم اجرایی شدن سیاست های پدافند غیر عامل را اساس مسئولیت همیشگی و همگانی دانست و ادامه داد: غفلت از خطرات و آسیب های اجتماعی در هر حوزه ای، می تواند موجب بروز خسارت های سنگین مالی ، جانی و حتی امنیتی برای منطقه و کشور شود.
وی افزود : متولیان امر باید در حوزه های گوناگون تدبیر کنند تا در گام های بعدی و با اطمینان از پای بندی دستگاه ها و سازمان های مشخص به مرحله فرهنگ سازی برسیم.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

انتهای پیام /*

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.