چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
آموزش و پرورش جولانگاه سیاسی نیست/ عزل و نصب ها با مشورت انجام می شود
14 مرداد 1395 ساعت: 12:26
شناسه : 11527
2

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش جولانگاه سیاسی نیست، گفت: برای تغییر یک مدیر آموزش و پرورش از نخبگان شهر، نمایندگان، ائمه جمعه و…. مشورت می گیریم   به گزارش “بامردم”، مهدی حاجتی در دیدار با دبیر و اعضای حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه ما نیازمند نقدهای […]

پ
پ

مهدی حاجتی

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش جولانگاه سیاسی نیست، گفت: برای تغییر یک مدیر آموزش و پرورش از نخبگان شهر، نمایندگان، ائمه جمعه و…. مشورت می گیریم

 

به گزارش “بامردم”، مهدی حاجتی در دیدار با دبیر و اعضای حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه ما نیازمند نقدهای سازنده و منصفانه هستیم، اظهار کرد: دولت روحانی فضای نقد را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در کشورهای دیگر انتقاد سازنده  باعث طی کردن پله های ترقی می شود، گفت:  مردم سرمایه اصلی خودشان یعنی فرزندانشان را در اختیار اموزش و پرورش قرار داده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه باید نقاط ضعف را برطرف کرد، گفت: ۳۷۵هزار دانش اموز در استان گیلان از مخاطبان آموزش و پرورش هستند.

حاجتی با بیان اینکه خلاق ترین، نخبه ترین و فعال ترین عناصر کلیدی در آموزش پرورش هستند، بیان کرد: همه سیاست های اموزش پرورش در کف مدرسه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه جایگاه رفیع مدرسه کاملا مشخص است، بیان کرد: هر تصمیم گیری در این مجموعه بر کل جامعه اثر گذار است و باید تلاش کرد تصمیمات ما در جهت آموزه های دینی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه مدرسه را باید چشم اندازه افق ۱۴۰۴ بدانیم، گفت:در دولت نهم و دهم نقدهایی داشتیم از جمله نظام ۶_۳_۳سندی عجولانه بود که راه های اجرای آن بر دایره منطق، کار کارشناسی و نظارت فنی و حرفه ای نبود و باعث شد با مقصد نرسیم.

وی با تأکید بر اینکه گام بلند برداشتن مهم نیست و  نباید از مقصد دور شد، گفت: گام را باید در مسیر درست برداشت.

حاجتی با بیان اینکه نباید چیزی درباره دولت قبل بگوییم که آنها هم درباره ما همان را بگویند، گفت:  ما با استفاده از ظرفیت نخبگان می توانیم گام های بلند و درستی برداریم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه آموزش و پرورش جولانگاه سیاسی نیست، بیان کرد:  آموزش و پرورش از مدیران هردو جناح  اصلاح طلبان، اصول گرایان و اعتدال گرایان استفاده می کند.

وی با بیان اینکه آموزش پرورش بدور از منازعات سیاسی مسیر تعلم و تربیت را دنبال می کند، گفت:  برای تغییر یک مدیر آموزش و پرورش از  نخبگان شهر، نمایندگان، ائمه جمعه و…. مشورت می گیریم و بعد عزل و نصب می کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با تأکید بر اینکه هر جا حس کنیم اشتباه کردیم جلوی اشتباه را می گیریم، گفت: آموزش پرورش شعبه ای مستقل از دولت است و در درجه اول به تعهدات دولت، پایبندی به ولایت، شهدا، قانون اساسی و تخصص لازم در مدیریت را در اولویت دارد.

کمال لشکری دبیر حزب مردم سالاری گیلان نیز در این نشست، اظهار کرد: روحانی بارها اعلام کرده است که نه چپ است و نه راست در صورتی که من مخالف این حرف هستم چون این احزاب بودند که باعث انتخاب وی شدند.

وی افزود: در حال حاضر احزاب  فعالیت خوبی در کشور دارند، گفت: در دوران دولت احمدی نژاد احزاب در خفقان بسر می بردند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان به بیان مصوبه های حزب مردم سالاری و نشست با مسئولین و رده های بالای سیاسی اشاره کرد و گفت: احزاب رابط بین مردم و مسئولین هستند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: موضع گیری شما در لاهیجان ما را بسیار خوشحال کرد و ما مشت شما هستیم و از مواضع شما دفاع خواهیم کرد.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان گفت: بسیاری از عزل و نصب های شما بجا و خوب بوده و نمیتوان همه را در این عزل و نصب ها راضی نگه داشت و طبیعی است نارضایتی پیش می آید.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.