چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
دنبال استاندار عمل گرا هستیم /  به اندازه کافی در زنجان سیاسی کاری شده است
14 مرداد 1395 ساعت: 18:10
شناسه : 11549
2

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز فردی برای استانداری زنجان انتخاب نشده است، گفت: دنبال استاندار عمل گرا هستیم، چرا که به اندازه کافی در زنجان سیاسی کاری شده است. به گزارش “بامردم”، سیدمرتضی خاتمی با اشاره به گزینه های مطرح شده در جامعه اظهار کرد: گزینه هایی که مطرح شده، […]

پ
پ

رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز فردی برای استانداری زنجان انتخاب نشده است، گفت: دنبال استاندار عمل گرا هستیم، چرا که به اندازه کافی در زنجان سیاسی کاری شده است.

به گزارش “بامردم”، سیدمرتضی خاتمی با اشاره به گزینه های مطرح شده در جامعه اظهار کرد: گزینه هایی که مطرح شده، گمانه زنی بیش نیست، چرا که این گزینه ها دهان به دهان چرخیده و در نهایت تبدیل به گزینه ای برای استانداری شده است.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، قلتوق و بوغداکندی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته شاید از هر طرف گزینه‌های مطرح شود، ولی قطعا اینها در حد گمانه‌زنی است.

خاتمی با بیان اینکه هنوز انتخاب استاندار برای زنجان به جایی نرسیده است، گفت: امیدواریم با انتخاب استاندار، اتفاق خوبی برای استان رخ دهد.

وی با اشاره به مولفه‌های انتخاب استاندار زنجان گفت: ما به دنبال استانداری هستیم که از نظر فعالیت‌های اقتصادی به استان توجه کرده و راه را برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال باز کند.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، قلتوق و بوغداکندی در مجلس شورای اسلامی گفت: به اندازه کافی در زنجان سیاسی کاری شده است، بر همین اساس ما دنبال استاندار عملگرا هستیم که هم برای دولت برد داشته و هم کاری مفید برای مردم انجام دهد.

خاتمی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری درباره اینکه اولویت اول در عملکرد اقتصاد است، اضافه کرد: استاندار زنجان باید سبقه اقتصادی داشته و به چرخه اقتصادی کمک کرده و مشکلات مردم را در این زمینه کم کند.

وی با اشاره به بحث بومی بودن یا نبودن استاندار زنجان گفت: به طبع اگر استاندار بومی باشد، شناخت بیشتری از استان خواهد داشت، اما ما صرفا به این مولفه بسنده نخواهیم کرد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود، قلتوق و بوغداکندی در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر آن هستیم، فردی برای استانداری زنجان انتخاب شود که رزومه قوی‌تری دارد./فارس

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.