چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
پنجاه درصد مدارس بخش رودبنه تخریبی یا فرسوده هستند/مدرسه خوابی در شان معلمان نیست
15 مرداد 1395 ساعت: 12:43
شناسه : 11597
1

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودبنه با انتقاد از رئیس آموزش و پرورش این بخش با بیان اینکه انتظار داشتیم برنامه های ارائه شده براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه می شد گفت: فرآیند ها در دست مااست و اگر قرار باشد، برنامه ها از بالا اجرا شوند دیگر […]

پ
پ

فرماندار لاهیجان در جلسه شورای آموزش و پرورش بخش رودبنه با انتقاد از رئیس آموزش و پرورش این بخش با بیان اینکه انتظار داشتیم برنامه های ارائه شده براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ارائه می شد گفت: فرآیند ها در دست مااست و اگر قرار باشد، برنامه ها از بالا اجرا شوند دیگر نیازی به مدیران میانی نیست.

به گزارش “بامردم”، به نقل از «لاهیجان»، شورای آموزش و پرورش بخش رودبنه با حضور نماینده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل، فرماندار لاهیجان، بخشدار رودبنه، رئیس آموزش و پرورش رودبنه و اعضای شورای آموزش پرورش این بخش در اداره آموزش و پرورش رودبنه برگزار شد.

**رئیس آموزش و پرورش رودبنه: پنجاه درصد مدارس بخش رودبنه تخریبی یا فرسوده هستند

محمودحسن پور با بیان اینکه تعداد پنجاه مدرسه با دو هزار و هفتصد دانش آموز در بخش رودبنه مشغول فعالیت هستند گفت: یک و سال نیمی که در خدمت دوستان هستیم،  حرکت نو صورت گرفته و شادابی به مدارس تزریق شده است.
وی با اشاره به تعداد بی سوادان بخش رودبنه با بیان اینکه در ارتباط با سواد آموزی با صد و سی پنج  درصد تحقق سواد آموزی تعداد دویست نفر را با سواد کردیم گفت: رودبنه در تحقق آموزش بی سوادان رتبه اول کشوری را دارد.
وی با بیان اینکه تعداد دویست نفر بی سواد شناسایی شده اند که با کمک دهیاران آن دویست نفر را تحت پوشش آموزشی قرار خواهیم داد.
حسن پور با بیان اینکه یک دانش آموز اهل رودبنه رتبه ۴۱۵ رشته تجربی در کنکور سراسر کسب کرده درارتباط با هوشمند سازی مدارس این بخش نیز گفت:تعداد ۱۳ کلاس درس در این بخش هوشمند سازی شده اند و توسط خیرین برای این کلاس ها کامیپوتر خریداری شده است.
حسن پور با بیان اینکه آموزش و پرورش رودبنه ده سال قدمت دارد و بنده آخرین رئیس این اداره نخواهم بود گفت: در موضوع نوسازی مدارس، هر مدرسه پنج میلیون هزینه نیاز دارد و برخی مدارس نیازمند یاری مسئولین هستند.
وی با بیان اینکه تعداد ۲۲ مدرسه تخریبی یا فرسوده در بخش رودبنه وجود دارد افزود: پنجاه درصد مدارس بخش رودبنه تخریبی هستند.

وی افزود: مدرسه آیت الله مدنی در روستای بالارودپشت در هنگام بارندگی، مشکل آبگرفتگی دارد.

**بخشدار رودبنه: مدرسه خوابی در شان معلمان نیست

درادمه رضامهدوی بخشدار رودبنه با بیان اینکه  رتبه های خوب دانش آموزی در کنکور، مدارس هوشمند سازی شده از نقاط مثبت آموزش و پرورش بخش رودبنه است گفت: متاسفانه با سرانه دانش آموزی که چهار هزار تومان است دست مدارس و آموزش و پرورش برای توسعه خالی است.

وی با بیان اینکه در فکر ایجاد کمپ دانش آموزی در روستای ساحلی امیر آباد هستیم گفت: مدرسه خوابی در ایام تعطیلات در شان معلمان نیست که با مشارکت دانشگاه آزاد این طرح در حال انجام است.

مهدوی افزود: در تلاش هستیم که بخش رودبنه را در دالان توسعه فرهنگی و اجتماعی قرار دهیم.

**فرماندار شهرستان لاهیجان:ارائه برنامه براساس سند تحول مورد انتظار ما بود

سیدمحمداحمدی فرماندار لاهیجان با بیان اینکه ده درصد جمعیت بخش رودبنه، دانش آموزان هستند گفت: موضوعات مختلفی باید مدنظر قرار گرفته شود.

وی با انتقاد از رئیس آموزش و پرورش بخش رودبنه با بیان اینکه ارائه برنامه ها براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مورد انتظار ما بود گفت: فرآیند ها در دست مااست و اگر قرار باشد، برنامه ها از بالا اجرا شوند دیگر نیازی به مدیران میانی نیست.
احمدی با بیان اینکه نظام آموزش پرورش به سمت هوشمند سازی می رود و در دولت یازدهم بودجه از شش هزار میلیارد به دوازده هزار میلیارد رسیده گفت: چند برنامه در شهرستان لاهیجان در حال انجام است و تمام تلاشمان این است که از همه ظرفیت ها در بخش ملی استفاده کنیم.

فرماندار لاهیجان با اشاره به ساخت مدارس توسط خیرین با بیان اینکه آن چیزی که می خواهیم باور داشته باشیم باید نهادینه شود گفت: این بستگی به نگاه ما دارد که چگونه اولیا را وارد مدرسه کنیم و آنها را درگیر با توسعه مدارس کنیم؛ باید برای اولیاء جذابیت ها ایجاد شود، تا با میل و رغبت خود وارد عمل شوند.

**نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل: معیشت فرهنگیان و اقتصاد آموزش و پرورش در اولویت برنامه هااست

ذبیح نیکفر نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در این جلسه با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب به دو امر معیشت فرهنگیان و اقتصاد آموزش و پرورش است افزود: متاسفانه نگاهی که به مدارس شمال کشور وجود دارد این گونه است که این مدارس برای معلمان و فرهنگیان سراسر کشور مهمان پذیر شود و متاسفانه این تفکر در مدارس نزدیک به دریای خزر بیشتر است.

وی با بیان اینکه البته این تفکر که مدارس رهاشده، تبدیل به مهمان پذیر می تواند در امر اقتصاد آموزش و پرورش بخش رودبنه موثر باشد گفت: این استعداد و ظرفیت برای بخش رودبنه به جهت نزدیکی به دریای خزر وجود دارد.

نیکفر افزود: باید از امکاناتی که در اختیار داریم جهت اداره امور آموزشی و پرورش استفاده کنیم و تنگناهای موجود را با ابتکار عمل حل کنیم، بدون اینکه فشاراقتصادی به مردم بخش رودبنه در این بین وارد آید.

%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D9%88 %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4 %D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A8%D9%86%D9%87 6 - پنجاه درصد مدارس بخش رودبنه تخریبی یا فرسوده هستند/مدرسه خوابی در شان معلمان نیست -

%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C %D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4 %D9%88 %D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4 %D8%B1%D9%88%D8%AF%D8%A8%D9%86%D9%87 2 - پنجاه درصد مدارس بخش رودبنه تخریبی یا فرسوده هستند/مدرسه خوابی در شان معلمان نیست -شورای آموزش و پرورش رودبنه (۵)

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.