چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
افتتاح مسکن مهر معلولان تالش در هفته دولت
15 مرداد 1395 ساعت: 13:52
شناسه : 11614
2

فرماندار تالش از افتتاح مسکن مهر معلولان و پروژه‌های عام‌المنفعه این شهرستان در هفته دولت خبر داد. به گزارش «بامردم»، علی فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به برنامه‌ریزی این شهرستان برای هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح تالش برای هفته دولت در حال برنامه‌ریزی است. وی با بیان […]

پ
پ

علی فتح‌اللهی

فرماندار تالش از افتتاح مسکن مهر معلولان و پروژه‌های عام‌المنفعه این شهرستان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش «بامردم»، علی فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به برنامه‌ریزی این شهرستان برای هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح تالش برای هفته دولت در حال برنامه‌ریزی است.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌ها رفع محرومیت و خدمت‌رسانی مورد توجه است، افزود: با وجود محدودیت اعتباری شرایط پروژه‌ها خوب بوده و رشد قابل قبولی دارند.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه در شهرستان به لحاظ اقتصادی، اشتغالزایی، عمرانی، اجرایی و فرهنگی پروژه‌های قابل توجهی وجود دارد، گفت: امیدواریم تمام دستگاه‌های اداری و اجرایی در این زمینه اطلاع‌رسانی درست داشته باشند.

وی خدمتگزاران دولت را در حال تلاش شبانه‌روزی خواند و تصریح کرد: از هفته دولت حاصل تلاش دولتمردان برای مردم شهرستان معرفی می‌شود.

فتح‌اللهی به فیش‌های نجومی و سلب اعتماد مردم نسبت به برخی مدیران اشاره کرد و یادآور شد: حس اعتماد مردم باید باز گردد و بدانند که مسؤولان و خدمتگزاران آنها شبانه‌روز با صداقت کامل در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه سال گذشته در هفته دولت با ۴۸ میلیارد تومان اعتبار ۱۳۱ طرح و پروژه در تالش افتتاح شد، خاطرنشان کرد: مبلغ مذکور نسبت به نسبت سال ۹۳ حدود ۴ برابر بوده است.

فرماندار تالش متذکر شد: برآورد و بررسی‌های اولیه ما نشان می‌دهد که پروژه‌های بزرگی در زمینه‌های افتتاح مسکن مهر معلولان، اشتغالزایی، کارخانه پالت‌سازی صنعتی، برنج‌کوبی مدرن و مکانیزه و… برای هفته دولت امسال آماده می‌شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.