چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
امروز کسی خریدار فکر بکر جوان ایرانی نیست/چرا در برخورد با حقوق های نجومی مردد هستید
15 مرداد 1395 ساعت: 19:00
شناسه : 11618
1

خطیب جمعه لاهیجان  گفت: امروز کسی خریدار فکر بکر جوان ایرانی نیست و امکان دارد کسانی هم از این مشکل سر از خارج در بیاورند که متاسفانه عده ای دچار نامردان و دزدان می شوند. به گزارش «بامردم»، به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام هادی شکری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان و امام جمعه […]

پ
پ

خطیب جمعه لاهیجان  گفت: امروز کسی خریدار فکر بکر جوان ایرانی نیست و امکان دارد کسانی هم از این مشکل سر از خارج در بیاورند که متاسفانه عده ای دچار نامردان و دزدان می شوند.

به گزارش «بامردم»، به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام هادی شکری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان و امام جمعه موقت شهرستان لاهیجان در خطبه های این هفته شهرستان لاهیجان با انعکاس مشکلات مردم با بیان اینکه مشکلات فراوانی در بین مردم وجود دارد ولی افتخار مردم این است جزئی از مملکت ایران اسلامی هستند اظهار داشت: این مردم حق دارند مشکلات خود را بیان کنند و تریبون مستقل نماز جمعه از دل مردم برخواسته شده و جا تذکراتی که بیان می گردد توسط مسئولین جدی گرفته شود؛ مردم در یکسال اخیر، بیش از سال های گذشته با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکنند.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با بیان اینکه متاسفانه مشکلات اقتصادی مردم توسط مسئولین جدی گرفته نمی شود گفت: آقای رییس جمهور، خسته نباشید و خداقوت عرض میکنیم، اما فکرمیکنم مشکلات مردم را جدی نمی گیرید.

وی با بیان اینکه چند ماه است که بازاریان و اقتصاددانان معتقدند وضعیت بازار دچار رکود شده و قفل گردیده است تصریح کرد: چرخه اقتصادکشور نه تنها متوقف شده، بلکه به صورت برعکس در حال چرخیدن است.

**منتظر معجزه از شاه کلید طلایی رئیس جمهور بودیم

امام جمعه موقت لاهیجان خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه مردم دچار مشکل هستند گفت: آقای رییس جمهور عزیز، منتظر معجزه از شاه کلید طلایی شما بودیم، این کلید کی می خواهد قفل های اقتصادی را باز کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه همه ش صحبت از برجام بی فرجام نکنیم با اشاره به اینکه برجام قبل از اینکه طرح شود، به قول خودتان و همه سیاسیون وضعیت کشور از لحاظ تحریم در موقعیت بدتری قرار داشت افزود: اکنون که به قول شما وضعیت تحریم ها کمی باز شده، فضای اقتصادی را هم کمی باز کنید.

خطیب جمعه لاهیجان با بیان اینکه من کارشناس اقتصادی نیستم و راه حل و پیشنهادی تخصصی در این زمینه ارائه نمی کنم، ولی این همه دانشگاه با ظرفیت های مختلف در کشور وجود دارد گفت: بسیاری از گره های علمی در کشورهای دیگر با اندیشه دانشمندان ایرانی باز می شود.

وی افزود: چند اتاق فکر در دانشگاه های تهران، شهیدبهشتی، صنعتی شریف و… باز کردید و چه می کنید؛ چند اتاق فکر تشکیل دهید.

**چرا در برخورد با حقوق های نجومی مردد هستید

حجت الاسلام شکری با بیان اینکه چهار وزیر با همدیگر مشورت می کنند و هرچه تصمیم گرفتند، اجرایی می کنند گفت: به عقب برگردید و از آن طرف شایعاتی می شنویم و بعضا مدارکی هم می بینیم می گوئیم که ان شاء الله حقیقت ندارد.

وی با اشاره به دریافت حقوق های نجومی با بیان اینکه مگر می شود که پس از گذشت سی و چندسال از انقلاب عده ای به خودشان جرات دهند که حقوق های دهها میلیونی درست کنند گفت: مگر در وزارت خانه و سازمان های تحت نظارت دولت، نیروی نظارتی وجود ندارد؛ چرا به اولین و دومین رسیدند افشا نکردند.

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه چرا در برخورد با این افراد مردد هستید گفت: این گونه رفتارها باعث نارضایتی مردمی شد است. پول های آن چنانی از بیت المال برداشت می شود که متناسب با زحمت و فعالیت افراد نیست.

**چندوزیر و معاون وزیر کوخ نشین را معرفی کنید

حجت الاسلام هادی شکری در ادامه با بیان اینکه یک کارگر شهرداری سه ماه سه ماه حقوق دریافت نمی کند ولی آقایان حقوق و پاداش هایشان غیرقابل باور است افزود: مسئولی که در رفاه و اوج پول و ثروت باشد، چطور می تواند برای مردم فقیر و پابرهنه تصمیم بگیرد و قدم بردارد.

امام جمعه لاهیجان گفت: از مسئولین اجرایی کشور می خواهم که چند نفر از مسئولان کوخ نشین را به ما معرفی کنند؛ کوخ نشینانی که مثل مردم ساده و پابرهنه زندگی می کنند را به ما معرفی کنید. یکی از وزرا یا معاونان وزیر را که این گونه زندگی می کند به ما معرفی کنید.

وی با بیان اینکه مردم برای همین مسائل انقلاب کردند و امروز از می بینند که رفتار مسئولان از منش و شیوه امام علی(ع) با فقرا فرسنگ ها فاصله دارند گفت: نمی گویم فقیر باشید، ولی متوسط زندگی کنید؛ وقتی با اغنیاء و کاخ نشینان باشید فریاد و درد مردم را باور نمی کنید و فکرمیکنید مردم دروغ می گویند یا شوخی میکنند.

**امروز کسی خریدار فکر بکر جوان ایرانی نیست

امام جمعه موقت لاهیجان در ادامه با بیان اینکه خیلی ها معضل بیکاری را هنوز باور ندارند و این در صورتی است که خیلی از جوانان با حقوق پانصد هزار تومان حاضرند جایی مشغول به کار شوند گفت: امروز کسی خریدار فکر بکر جوان ایرانی نیست و امکان دارد کسانی هم از این مشکل سر از خارج در بیاورند که متاسفانه عده ای دچار نامردان و دزدان می شوند.

حجت الاسلام هادی شکری خطاب به رئیس با بیان اینکه آقای رییس جمهور؛ این کلید اقتصادی و سیاسی شما، هنوز کاری نکرده گفت: ما شما را دوست داریم و میدانیم که می خواهید کاری کنید، اما کاری نکردید و الان هم دوره شما در حال اتمام است.

وی افزود: چند متفکر و اندیشمند از همین مردم انتخاب کنید و با همین مردم مشورت کنید؛ این انقلاب برای مردم است و برای یک عده ی خاص نیست.

امام جمعه لاهیجان موقت لاهیجان در ادامه گفت: آمریکا در جنگ تحمیلی هشت و تا به امروز نتوانست غلطی بکند و الان هم هیچ غلطی نمی تواند بکند، اگر آن چه داریم خوب تقسیم شود.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان گیلان در ادامه با بیان اینکه الگوپذیری مردم ما از شعب ابی طالب و امام حسین(ع) بسیار زیاد است، به شرطی که شما هم حسینی باشید گفت: چقدر مقام معظم رهبری نصیحت می کنند و تذکر می دهند ولی سال اقتصاد مقاومتی را به چند بنر و پلاکارد اکتفا کردیم.

** قدم های برداشته شده در شان مردم گیلان نیست

وی با بیان اینکه پیرو ولی فقیه بودن یعنی اجرایی کردن، سخنرانی رهبری نه اینکه سردرب هر وزارت خانه یک بنر اقتصاد مقاومتی نصب شود گفت: چقدر محرومان را خوشحال کردیم و در سال اقتصاد مقاومتی چه کردیم.

امام جمعه موقت لاهیجان در ادامه گفت: من منکر خدمات دولت خدمتگزار نیستم ولی آنچه که قدم برداشته شده در شان مردم مخصوصا مردم گیلان نیست که حقیقتا این مردم در انقلاب نقش تاثیر گذاری داشته و دارند.

وی افزود: سکوت مردم از روی علاقه و عشق به نظام است؛ پس دولتی ها و آنهایی که می توانید قدم بردارید کاری کنید تا فردای قیامت بتوانید جوابگو باشید. این مردم برای حفظ این نظام شهید دادند و امروز هم درحال صبر و تحمل هستند.

خطیب جمعه لاهیجان در ادامه با اشاره به دهه کرامت با بیان اینکه توصیه بنده این است، کسانی که می توانند برای جشن و سرور گامی بردارند، در این زمینه اقدام کنند گفت: برگزاری جشن  و سرورهای مردمی فراموش نشود، که همین کارها نوعی مقابله با دشمنان اسلام است.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.