چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
اصلاحات مجلس در لایحه برنامه ششم اعمال نشده است
16 مرداد 1395 ساعت: 12:29
شناسه : 11640
3

غلامعلی جعفرزاده گفت: دولت باید نقدهای مطرح شده را در لایحه جدید برنامه ششم اعمال می‌کرد. به گزارش «بامردم»، وی افزود: انتظار داشتیم با توجه به فضای مجلس دهم که مترصد حل مشکلات دولت است، روال شکلی مورد مطالبه مجلس در خصوص ارائه لوایح از سوی دولت رعایت شود. نماینده مردم رشت در مجلس اظهار […]

پ
پ

جعفر زاده - جعفرزاده (2)

غلامعلی جعفرزاده گفت: دولت باید نقدهای مطرح شده را در لایحه جدید برنامه ششم اعمال می‌کرد.

به گزارش «بامردم»، وی افزود: انتظار داشتیم با توجه به فضای مجلس دهم که مترصد حل مشکلات دولت است، روال شکلی مورد مطالبه مجلس در خصوص ارائه لوایح از سوی دولت رعایت شود.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار داشت: در حال حاضر لایحه برنامه ششم که به مجلس ارائه شده کپی لایحه برنامه ششم است که به مجلس نهم ارائه شده بود.

جعفرزاده با انتقاد از عدم تطبیق لایحه برنامه ششم با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: دولت باید کتابچه‌ای را به مجلس ارائه می‌کرد که در آن دقیقا مشخص شود هر کدام از احکام برنامه ششم توسعه متناظر با کدام بندهای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

عضو کمیسیون برنامه در پایان بیان داشت: مجلس دهم هیچ قانونی را که در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نباشد به تصویب نخواهد رساند.

خانه ملت

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.