چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
آسمان گیلان تا سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری با احتمال مه صبحگاهی است
17 مرداد 1395 ساعت: 16:52
شناسه : 11772
2

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان تا سه روز پیش رو را صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی عنوان کرد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که در سه روز آینده، گاهی […]

پ
پ

هواشناسی

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان استان تا سه روز پیش رو را صاف تا قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی عنوان کرد.

به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است که در سه روز آینده، گاهی افزایش ابر، وزش باد و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: در این مدت، احتمال مه صبحگاهی نیز در بعضی از نقاط دور از انتظار نیست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان را صاف تا قسمتی ابری عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز همین وضعیت را پیش بینی کرد.
وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 35 درجه سلسیوس مربوط به منجیل و کمینه دما را با 15 درجه مربوط به ماسوله عنوان کرد.
غلامی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 32 و 22 درجه سلسیوس ذکر کرد.
وی گفت: بیشینه دمای امروز با 38 درجه مربوط به لوشان و کمینه دمای فردا با 16 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان، جیرنده و ماسوله خواهد بود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.