چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
مدیرانم همیشه باید بروز باشند/دولت تدبیر و امید دولتی است که بیشترین نقدها را می پذیرد
18 مرداد 1395 ساعت: 10:13
شناسه : 11808
2

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در جلساتی مشترکی که با نماینده لاهیجان برگزار کردیم هیچ گونه صحبت حاشیه ای در خصوص تغییر مدیران صورت نگرفته است. به گزارش «بامردم»، به نقل از «لاهیجان»، فرماندار لاهیجان در اولین نشست شورای اداری با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست که نظام جمهوری اسلامی و خدمات آن بسیار ارزشمند است […]

پ
پ

احمدی فرماندار لاهیجان

فرماندار لاهیجان اظهار داشت: در جلساتی مشترکی که با نماینده لاهیجان برگزار کردیم هیچ گونه صحبت حاشیه ای در خصوص تغییر مدیران صورت نگرفته است.

به گزارش «بامردم»، به نقل از «لاهیجان»، فرماندار لاهیجان در اولین نشست شورای اداری با بیان اینکه برکسی پوشیده نیست که نظام جمهوری اسلامی و خدمات آن بسیار ارزشمند است گفت: همه دولت ها پس از انقلاب، تمام تلاش خود را مصروف داشتند به مردم خدماتی ارائه کنند که برخی توفیق داشته و برخی نیز بنابر دلایلی نتوانستند توفیق پیدا کنند.

استقلال قوا یکی از اصول قانون اساسی است که نحوه ارتباطات و تعامل بین قوا در آن تعریف شده است گفت: افتخاردیگری است که در راس این قوا، براساس اصل ۱۱۰ قانون اساسی رهبری نظام حضور دارند که می توانند تنظیم کننده این روابط باشند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی از استقلال قوا است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید که براساس رای قاطع مردم در سال ۱۳۹۲ و براساس تنفیذ حکم از سوی مقام معظم رهبری شروع به کارکردند، آن چیزی را که تحویل گرفتند برای مردم بازگو کردند و قطعا عملکردها براساس برنامه ها و راهبردهایی است که دارند گفت: هدف نظام تعریف شده است و دولت ها فرآیندهای رسیدن به هدف را تغییر می دهند و ما حق نداریم اهداف را خدشه دار کنیم.

فرماندار لاهیجان در ادامه گفت: دولت تدبیر و امید دولتی است که بیشترین نقدها را می پذیرد اما نقدهایی که منصفانه باشد و راهکار اجرایی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه های دولتی طی سه سال گذشته با بیان اینکه در همین شهرستان از دهه فجر ۹۲ تا دهه فجر۹۴ در سه آیتم گاز، آب و راه روستایی تعداد ۱۲۶ پروژه و طرح را با همت مسئولین کشوری و استانی با اعتباری بالغ بر شصت میلیارد تومان تقدیم مردم کردید گفت: اما از سویی اعلام میکنیم که پنجاه درصد از راه های روستایی شهرستان نیازمند آسفالت است و این به منزله این نیست که تلاشی صورت نگرفته است؛ بلکه باید کمربندها را محکم کنیم تا ببینیم چند درصد از این پنجاه درصد را می توانیم رفع کنیم.

احمدی افزود: وقتی نقایص را اعلام می کنیم به منزله نقد نیست بلکه میخواهیم هرکسی به زعم خود اگر می تواند در این مسیر به ما کمک کند.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی و نماینده قوه قضائیه در شهرستان از تمام تلاش خود برای توسعه شهرستان استفاده می کنند و جلسات شورای اداری بهترین محل برای اطلاع از این ایرادات و گزارش عملکرد است تصریح کرد: گاها دیده می شود مدیران از روی شکسته نفسی عملکرد خود را بیان نمی کنند؛ همانطوری که باید نقایص خود را بپذیریم باید عملکرد خود را نیز بازگو کنیم.

**تشکر از شورای تامین و نیروی انتظامی جهت دستگیری سارقان طلافروشی

وی با تشکر از شورای تامین شهرستان در ارتباط با دستگیری سارقان طلافروشی طی مدت زمان کوتاه با بیان اینکه سرقتی در شهرستان صورت گرفت که عزیزان نیروی انتظامی، افرادی را که مرتکب خطا شدند به قوه قضائیه تحویل دادند گفت: این نشان دهنده این است که همه مصمم هستیم برای این مردم خدمتگزار باشیم.

وی افزود: بین سه قوه استقلال وجود دارد و این تعامل به طور کامل وجود دارد و اگر اختلاف نظری وجود دارد، اختلاف سلیقه هااست.

احمدی گفت: امروز چندین نامه برای چند وزیر تنظیم شده و این یعنی تمام وقت ما مصروف کار است و هیچ وقت اضافه ای برای غیرکار نمی گذاریم.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه مدیر باید هر لحظه آماده باشد و من یک مدیر بروز میخواهم گفت: تمام تعاملات ما براساس قانون است و دولت هیچ خط قرمزی به غیر از قانون نمی پذیرد، ولایت پذیری ما نیز در قانون آمده است. تعامل، احترام به قوا و همه موضوعات باید براساس قانون است.

وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع برای ما بسیار حائز اهمیت است با بیان اینکه در جلسه ای که با شوراها و دهیاران داشتیم از برخی مدیران گلایه هایی داشتند گفت: بسیاری از عزیزانی که به قوه مجریه، قضائیه و مقننه مراجعه میکنند، حتما که کارشان انجام نمی شود؛ چون معذوریت و محدودیت های قانونی وجود دارد، اما حق نداریم با ارباب رجوع آن طور که خودمان خواستیم برخورد کنیم و باید آنقدر هنرداشته باشیم که اگر از ما جواب منفی می شنوند، راضی باشند.

**اقامه نماز در ادارات برای ما بسیار حائز اهمیت است

فرماندار لاهیجان گفت: اقامه به موقع نماز در ادارات برای ما بسیار حائز اهمیت است، زیر قبولی اعمال ما ارتباط مستقیم با نماز دارد و باید به این اصل پایبند باشیم.

وی در ادامه افزایش ضریب امنیتی و فیزیکی بعضی از بانک ها را مهم و ضروری دانست و گفت: برخی از بانک ها به این موضوعات توجه ای ندارند و بنا نیست که نیروی انتظامی در مقابل هر واحد صنفی یک پلیس قراردهد؛رئیس اتاق اصناف و بانک ها باید ضریب امنیتی را خودشان مهیا کنند.

وی همچنین افزود: پس از ساعت اداری اصلا مجاز نیستیم از وسیله دولتی استفاده شخصی داشته باشیم.

فرماندار لاهیجان در ادامه با بیان اینکه جلسات در ساعت اداری تشکیل نخواهد شد، زیرا در ساعات اداری باید در اختیار مردم باشیم و فکر و برنامه ریزی داشته باشیم گفت: تا پایان ساعت اداری در اختیار مردم هستیم و چون پذیرفتیم که مدیر باشیم دیگر وقت و بی وقت و تلفن را از مسیر خارج کردن معنایی نخواهد داشت و باید همیشه در دسترس باشیم.

وی با اشاره به حضور سرزده خود در اولین دقایق شروع ساعت کاری در ادارات مختلف گفت: چه اشکالی دارد من به اداره ای بروم و به مدیر خود خسته نباشید و خداقوت بگویم؛ بنده تاکید دارم که مدیران در وقت مقرر حضور پیدا کنند و این گفته ی خطایی نیست، به این دلیل که همه موضوعات از نظم شروع می شود.

**تغییر روسای ادارات چرخش نخبگان و تزریق فکر جدید به سازمان است

فرماندار لاهیجان با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته با بیان اینکه عملکردی که در چارچوب سیاست های دولت باشد برای ما مهم است گفت: این که مدیری در چارچوب مقررات و تعهد و شاخص های مدنظر دولت در حال فعالیت است، ارکان شهرستان نیز تقویت کننده این مدیر خواهند بود.

وی گفت: بعضا فرصت ها باید به دیگران هم داده شود و ما از آن به چرخش نخبگان یاد میکنیم و این مسئولیت میتواند به عزیز دیگری با فکرجدید به سازمان انتقال داده شود.

احمدی با اشاره به بیست جلسه تشکیل شده از شروع به کار خود در فرمانداری لاهیجان با نماینده مجلس شورای اسلامی در این شهرستان گفت: هیچ گونه صحبت حاشیه ای در خصوص مدیران صورت نگرفته و تمام تلاش ما و تمام وقت ما براساس شیوه ها و راهکارهایی برای خدمت رسانی به مردم اتخاذ و عملیاتی می شود.

وی گفت: همه ی ما تا زمانی که مسئول هستیم پاسخگو هستیم و باید مراقبت از زیر مجموعه خود داشته باشیم؛ همچنین باید اشرافیت کامل از لحاظ عملکرد و رفتارها در مقابل مردم به زیر مجموعه خود داشته باشیم.

پایان پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.