چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
سمینار آموزشی آشنایی با ابزارها و ظرفیت‌های بورس کالا
18 مرداد 1395 ساعت: 15:18
شناسه : 11838
1

نخستین سمینار آموزشی آشنایی با ابزارها و ظرفیت‌های بورس کالا در حوزه کالاهای مورد نیاز و تأمین مالی از بورس برای فعالان و صنعتگران استان گیلان در این منطقه برگزار شد. به گزارش «بامردم»، نخستین سمینار آموزشی آشنایی با ابزارها و ظرفیت‌های بورس کالا در حوزه کالاهای مورد نیاز و تأمین مالی از بورس برای […]

پ
پ

Seminar-talar-ekhtesasie-bors-1-1395.05.16

نخستین سمینار آموزشی آشنایی با ابزارها و ظرفیت‌های بورس کالا در حوزه کالاهای مورد نیاز و تأمین مالی از بورس برای فعالان و صنعتگران استان گیلان در این منطقه برگزار شد.

به گزارش «بامردم»، نخستین سمینار آموزشی آشنایی با ابزارها و ظرفیت‌های بورس کالا در حوزه کالاهای مورد نیاز و تأمین مالی از بورس برای فعالان و صنعتگران استان گیلان در این منطقه برگزار شد.

وحید طالب پور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: این سمینار با  هدف آموزش‌های تخصصی فعالین اقتصادی، تولید کنندگان و صادرکنندگان استان، منطقه و در راستای آشنایی با ظرفیت‌های تالار بورس کالای منطقه آزاد انزلی و همچنین بهره گیری ازآن جهت تأمین مواد اولیه کارخانجات و واحدهای تولیدی، دامداری‌ها و مرغداری‌های استان گیلان به مدت یک روز در این منطقه برگزار شد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان با تأکید بر مشوق‌های قانونی مناطق آزاد گفت: تالار بورس این منطقه به عنوان یکی از ظرفیت‌های تولیدکنندگان و بازرگانان استان و کشور با تکیه بر مزایا و معافیت‌های قانونی منطقه، می‌تواند نقش موثری در شفاف سازی معاملات کالایی فعالین اقتصادی ایفا کند و رشد معاملات آن در سال گذشته موید نقش قابل توجه بورس کالا منطقه است.

گفتنی است در این سمینار افزون بر 70 نفر از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی منطقه و استان گیلان شرکت داشتند که آموزش‌های مربوط به نحوه تامین و خرید مواد اولیه به صنعتگران ارائه شد و در پایان این سمینار نیز به شرکت کنندگان گواهی آموزشی حضور در دوره اعطا می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.