چهارشنبه, 4 مهر 1403 Wednesday, 25 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43647 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2452×
حمایت از تولیدات داخلی پایه و اساس اقتصاد کشور را تقویت می کند
18 مرداد 1395 ساعت: 22:01
شناسه : 11857
2

به گزارش بامردم معاون فرماندار املش در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بر ضرورت اجرای مصوبات جلسات کمسیون تأکید کرد و گفت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اساس قانون تشکیل شده و مصوبات کمیسیون شهرستان لازم الاجراست . اسماعیل درویش با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان و […]

پ
پ

به گزارش بامردم معاون فرماندار املش در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بر ضرورت اجرای مصوبات جلسات کمسیون تأکید کرد و گفت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر اساس قانون تشکیل شده و مصوبات کمیسیون شهرستان لازم الاجراست .

اسماعیل درویش با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان و ضرورت ایجاد و افزایش فرصتهای شغلی و کاهش مشکلات بیکاری و عواقب ناخوش آیند آن اظهار داشت : اجرای مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز قطعاً در افزایش فرصتهای شغلی و تقویت اقتصاد مقاومتی تأثیر گذار خواهد بود .
وی در ادامه  با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی پایه و اساس اقتصاد کشور را تقویت می کند، یادآور شد: منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات همه جانبه دولت تدبیر و امید در بخش مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از تولیدات داخلی و ایرانی باید سرلوحه کار مسوولان و مدیران قرار گیرد و همه وظیفه داریم برای تحقق این امر مهم  تلاش کنیم.

وی کمبود امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در برخورد با قاچاقچیان را متذکر شد و افزود: افزایش امکانات امکان برخورد بیشتر با عوامل قاچاق را فراهم می کند.

معاون فرماندار املش از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا در مصارف اداری خود از کالای ایرانی و تولیدات داخلی استفاده  کنند .

وی  درپایان تصریح کرد اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و ارتقاء بستر فرهنگی و اقتصادی جامعه ، نقش بسزایی در پیشگیری از تخلف و مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارد و فرهنگسازی ادارات مربوطه در راستای مبارزه با قاچاق و فرهنگ عدم استفاده از این کالاها یکی از راهکارهای اساسی و مؤثر در مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد که باید مد نظر قرار گیرد .

photo_2016-08-08_03-27-08photo_2016-08-08_03-26-59

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.